Magda

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Magda - 30 oktober 2012 17:56

Hejj! ;) Bloggar lite snabbt på Ipaden! Jag är lite besviken just nu.. Eller inte lite.. Egentligen kan man väl nt säga att jag är besviken..Men är bara så trött på att du ska hålla på och köra med mig!! D;Det är jobbigt och man blir sårad! Vill att du ska förstå det någon gång.. Humöret denna kvällen är iaf inte på topp.. Kan inte gå på träningen. Men det visste jag ju..Men igår trodde jag att jag skulle må bättre idag! Men mår sämre.. :( Fml nu!! Har iaf legat hemma och degat i min säng hela dagen.. Kollat på film på datorn.Eva & Adam!! Haha ;D Är helt genomförkyld och det svider as mkt i ögonen, och dom rinner.. Hoppas att ni haft en bättre dag och kväll än vad jag har! Hoppas jag mår bättre imon.. //Magda!:)

Av Magda - 30 oktober 2012 11:50

Godmorgon! C; 

Jag nyser typ HELATIDEN! Det är skit jobbigt! Men jag har iaf inte lika ont i halsen idag! (; 

Är mest förkyld.. :/ Men är ju fortfarande sjuk.. Så detta blir nog en hemma-dag igen! D; 

Inte kul! Men sånt e livet ;) 

Sen när jag blir lite bättre så vill jag se "Bitch kram" på bio! <3 Den verkar bra! Såg trailern! 


Den verkar väl bra? ;) Saknar faktiskt kompisarna en del.. ;**

 

Miss you ^.^ ;** 

Kram :)

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards