Magda

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Magda - 24 oktober 2012 15:10

 

Jag älskar dig oerhört mycket! <3 

Hur skulle jag nånsin klara mig utan dig!?! 

Du är bäst, helt enkelt. Man kan inte önska sig ngn bättre. 

Jag hoppas du vet att du är bäst i hela världen sötis! <3 

Här är hennes blogg: www.verad.blogg.se 

Kolla in den! Världens Bästa Person som har Världens Bästa Blogg, right? <3 :) 

Jag Älskar Dig. 


Av Magda - 24 oktober 2012 14:34

Tjabba Tjena Hallå! ;D 

Idag är det Onsdag! woooow.. asså? är det sant eller? 

Idag läste vi upp dikterna i gympasalen! Det gick ganska bra. Jag fick va först av 11 st. (; 

Annethe (min lärare) sa att det va bäst att börja!, för då behöver man inte stå nervöst och vänta på sin tur.. 

Lea fick va sist! HA-HA! Skoja bara! <3 Vi har haft slöjd, min lärare är skum.. Typ mystisk.. :/ 

Vi åt sej och potatismos till lunch. Det skulle funnits en sås till! 

På Fredag är det HAAAAAAALOWEEEN! 

 

Ska va med Vera innan festen! Vi ska fixa oss och så <3 Jag venne vad jag ska vara. 

Mamma vill inte köpa ngn dräkt till mej. Hon tror vi har nåt hemma! :P

Venne, elr vi har ju lucialinne som man kan ta låtsas blod på.. Kanske ska ha det.. 

Vi får se, helt enkelt... 

Jag ska på friidrotten klockan 6. :) Man blir helt slut efter en träning. 

Dom kör verkligen hårt med oss! Men jag gillar det. 

 

Bye Bye! <3 Ha det najs! 

  haha bjuder på den! 

Ses (:

 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards