Magda

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Magda - 20 oktober 2012 09:32

Tjo! ;D <3 Igårkväll (Fredag) var jag på bio med Maja. Bjöd henne ;) Vi såg Ted! Den va GRYM G R Y M! ;D 

Ni måste se den! Ni kommer tacka mig.. Den va lite sorglig ibland. Men den va mest rolig! Den slår LOL som jag hade som favoritfilm innan.. Såhär ser TED ut :   Rekomenderar verkligen denna filmen! <3 

Vi åkte med pappa in. Bion började klockan kvart över 6. Så vi gick runt lite och vi köpte godis och jag köpte en fanta lemon och maja en exotic ;) Sen så köpte vi en mellanpopcorn att dela på och 1 mellanläsk var. ;) 

  Haha, tjockisar?!? Skoja. :D 

Sen kom vi hem halv 9. Då kollade jag på Xfactor. Vem/Vilka tycker ni ska vinna?! ;D Kommentera! 

Jag tycker typ Oscar, Awa, Isac, eller Malcon B ska vinna! ;D 

Men det va en nice Fredags kväll iaf! :D Matilda och jag snackade på skype. Och vi bestämde att vi skulle gå på stan idag! <3 Kuul!! Och klockan 6 ikväll ska jag bowla med "la family!" Kul! ;D Jag ska vinna! 

Det här blir en bra helg! :D 

 

C ya Snyggingar! <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards