Magda

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Magda - 5 oktober 2012 14:35

ShoSho mina underbara läsare!! ;***

Idag så va nt pappa hemma på morgonen, han åkte tidigt till Stockholm.. Men iaf.. Sen cyklade jag.

Hem till Vera, men varken Ida elr Vera skulle cykla.. :P Så jag cyklade med Acke, Carl, Fabian och Casper.

Vi har haft engelska (förhöret tills idag) Det gick bra. Sen hade vi matte.. :/ Jag vene, men jag gillar nt matte jäättemycket längre.. Innan gjorde jag ju det? Vi jobbade med Danmark. Kommer ihåg när min familj och Emma och dom var på Lalandia. Vi bodde precis där bredvid vattenlandet i små konstiga hus.. ;D Haha. ^^

Efter luchen hade vi Nyhetskrysset. Vi har det varje Fredag <3 Man ska svara på olika frågor, som typ har varit på nyheterna. Jag var nära att vinna förra gången, men denna gången vann Lea. Grattis Lea! :D (L)

Ville också vinna, man vann coola suddigum och en rolig pennvässare! Men jag fick ett suddigum av Lelle! ;**

En tennisboll, egentligen ville man ju ha fotbollen.. Men aja! Skoja :)

Jag mår iaf bättre idag.. Jo, man e ju alltid trött på Fredagar. Men jag mår bättre. (Y)


Ikväll är det Fredagsmyys! ;) <3 Ska se XFactor klockan 8 :D Isa Tengblad ska typ vara med och dansa. Sök på Isa Tengblad på youtube, så får du se vad grymt hon dansar och sjunger!


Kramizzar, ha en bra helg! :D

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards