Magda

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Magda - 23 oktober 2012 15:26

Tjo bloggen! :D Idag är det Tisdag! Vi har gjort fredsdikter idag i skolan.. Blev faktiskt ganska nöjd med min! 

Den blev såhär: 

Fredsdikt. 

Fred är något vi alla vill ha. Men tyvärr har inte alla länder det så bra.

Varje dag så sker det mord och det är inte bra för vår jord.

Om alla länder skulle ha fred så skulle jag trvias. Säkert du med!

Tänk om alla va vänner med varann. Då skulle det va fred i varje land. 

 

Blev faktiskt ganska nöjd! ;D Oj, har ju nt ens berättat vrf vi gjorde dikterna. 

Jo, för att imon ska hela skolan plus alla lärare samlas och gympasalen. Det är FN-dagen, det har vi varje år. 

Då pratar man om fred och sådär. FN är ju en grej som försöker få fred på hela jorden. Det är deras dröm ;) 

Det är Moa, jag, Lea, Francisco och Lukas som ska läsa upp våra på en scen med microfon för hela skolan! 

Tänk att stå själv där på scenen! Haha, aja, man går ju på teater! :)

 

Ni får ha en bra Tisdag! :)   

Ses, måste sticka nu.. Är sen! D:

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards