Magda

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Magda - 8 oktober 2012 19:34

Hej på er! :D Ni kollar säkert på rubriken.. :) Jag är sjukt glad. Här kommer några andledningar. 

1. Har köpt en ny tröja och jag kommer bli jätte snygg imon på skolfotot! :D 

2. Har fått nya fina skor, kostade 900.. :P Men de va det värt. 

3. Har haft en underbar dag idag, venne vrf, det bara e så. (: Kvällen har varit jättemysig. 

Förutom det där Historia provet som vi har tills på Torsdag. Pluggar c;; 

 

Jag har iaf köpt nya skor (kommer bild) och en ny stickad tröja från gina (249:- kr) . 

Mamma och jag var på Modehuset, skulle hitta nya skor, det blir alltid något mer när vi ska köpa något. :D 

Har nyss provat allt som jag ska ha på mej på skolfotot imon! :) Är sjukt nöjd :**

 

Saknar min kusin oerhört mycket.. Vill sluta tänka på det nu.. :/ <3 Men jag kan typ nt, älskar dej Alva! :) 

Vi hade orientering idag i skolan. Kul? Knappast. Det värsta som finns, det e as tråkigt. Och jag e inte bra på det.. 

Ida och jag gick typ fel några gånger.. :P Haha, roligt att va med nån som man har kul tillsammans med iaf! :D 

Ida och jag har kul ihop. Skillnad om man skulle blivit med någon som e blyg, skulle nt va så kul. :P 

 

Tycker det är svårt att bli fin på skolfotot? Eller asså, ibland blir man ju det. Men det e ofta man blir helt FAIL. 

Hoppas jag blir bra imon.. 

Tänkte visa lite bilder, 2 på dom sakerna jag köpte. Och så 2 fina höst bilder, och en bild på mitt smile jag tänkte ha imon på skolfotot. :) Haha, blunda. Nejdå, så fult blir det väl inte?!

 

 

Höst bild, den va häftig. 

  Fin! (;

  Haha, tänk att gå på den vägen! ;D 

 

 

Blir det smilet bra? Ser lite konstig ut på den bilden, och smilet.. Nja, men iaf nåt liknande. :)

 

  Här e tröjan och skorna som jag köpte. :) 

  Jag med tröjan på (: <3 

 

Försöker blogga åtminstone en gång om dan, men det e ju nt alltid man hinner. 

Ska nog ladda ner den appen på mobilden.. =) Så man kan blogga där ifrån.:) 

 

Ses! Puss & Kram Everybody! ;**

 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards