Magda

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Magda - 11 oktober 2012 15:24

Tjo! :) Idag är det Torsdag, och det betyder "TRÄNING!" <3 Love It. 

Idag i skolan så blev vi indelade i olika grupper med 4:orna och 6:orna. Vi skulle ha mattegrupper ute. 

Men det va faktiskt rätt så kul, men kallt. Jag va grupp 8 :) Vi va typ ut i 2 timmar elr nåt. Man blev förkyld sen efter..

Hela klassen hade bild med Annethe, och Malin & Annika var också med. Det va en chill-dag idag. :D <3 Me Like.

På bilden så fick man välja en varsinn låt på youtube. :D Jag hann nt välja idag, men jag ska välja "One More Night" med Maroon 5. :) Den e bra! 

Vi gjorde negativa träd typ! (: Lite svårt att förklara, men det va kul. Men lite pilligt, för man skulle klippa rötterna och så. Men det gick rätt så bra. Vi slutade halv 2 idag! <3 Nästan så man ville sluta halv 3 för att vi hade så mysigt.. ;**

Jag gick hem, tog med mig min hylla som jag gjort i träslöjden igår. (; Ganska nöjd! 

  fin va?

:D Haha, den ser lite sne ut på bilden.. ;) 

 

Ikväll blir det träning & på Lördag cup! (L) Älskar fotboll   <3 

 

SES. (^.^) 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards