Magda

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Magda - 18 oktober 2012 18:16

Tjenixxen! :D Har nt bloggat på några dagar nu. Det e ju nt alltid man hinner.. ;)

I Tisdags va vi på gfa (GuldFågelnArena) Idas pappa lärde mej det :P 

Mitt lag kollade på U21, Sverige mot Italien. Italien vann med 3-2. :/ Men Sverige va bra!

Vera och jag hade skojj,det va ngn maskot eller når som stog upp på läktarn nedanför oss. Han skrek asmkt..

Jag trodde han skrek såhär "Vi är svenska sniglar" någonting sånt.. Jag bara..? E han galen? :P

Så började jag skrika det och Vera höll på att skratta ijhäl sig.. ;D Idag när vi cyklade hem från skolan så glömde jag att pappa va bortrest.. Att jag skulle cykla hem till mamma. Men följde med Ida hem. Vi åt mellanmål, spelade spel och lite sånt. Sen cyklade ja hem. Idag i skolan hade vi bild! <3 Vi ska måla av världens dyraste tavla "skriet". 

Det är den där saken som står och gapar och håller händerna för öronen/kinderna. Men man ska ha ngn annan figur där som gör likadant istället för skriet. Jag ska ha kakmonstret! ;D <3 

Nu ska jag äta :) Kram Magda. 

 

Veras blogg: www.verad.blogg.se följ den! <3 C ya

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards