Magda

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Magda - 25 oktober 2012 14:57

Tjoo! c; Som rubriken.. Oh My God! <3 Lea ska flytta hit till mitt område! 

Tänk.. Då kan vi gå till skolan tillsammans. Och även gå hem från skolan tillsammans! ;D 

Längtar tills den 1 November, då flyttar hennes pappa hit! <3 Vad kul! 

Idag har vi typ haft matte och sådär. Har gjort Diagnosen idag ;) 

Det har ju inte varit så nice väder idag :/ .. På lunchrasten så fick vi (båda klasserna) sitta i vårt klassrum och kolla på Habib! :DD   Dom filmerna är skitbra! :D <3 Älskar bäckerna också!

Håller på att Läsa "Habib, tre gånger guld" Den handlar om fotboll! :) Men inte bara. Men "Habib, meningen med livet" är den bästa boken... 

Idag i skolan så va det så drygt... Trodde vi slutade halv 2. Och den hemska känslan när man ser på klockan så är det en timme kvar! D; Inte kul...

Nu ska jag typ kolla på svenska hollywood fruar. Jag missade avsnittet i Tisdags, det va det sista avsnittet!

Maria Montazami och hon Gunilla hade tydligen bråkat! :O Får man ju nt missa.. 

Men vi syns kompizzar! c: 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards