Magda

Alla inlägg under juli 2012

Av Magda - 31 juli 2012 11:29

Heej på er! :) 

Igår var jag på stan med Maja och kollade! :) 

Jag köpte inget speciellt.. Vi åt på McDonalds och provade läppstift på Åhlens. :) Haha. 

Det var kul! (: 

Vid klockan halv 6 tog vi bussen hem.. När vi kom hem kollade jag på LOL, på Tobbes data.. Jag bad honom ladda ner den! :) Tjejerna i laget hade snackat mkt om LOL. :D Den var sjukt bra! Jag älskar den! :D <3 

Det är ett tips på film, jag tror ni kommer gilla den också! 

Jag är väldigt hes! Jag är helt slemmig (stavning) i halsen! Det är nog för att vi skrek så mkt i bussen när vi var påväg till matcherna! (: 

Igår var jag också ute och gick i slingan.. Det var en orm mitt framför mamma och mig!!

Mamma bara börja skrika! Jag trodde att det var en tjock mask, för den hade samma färg. Jag är ju s¨å rädd för ormar!! Jag blev skiträdd!! D; 

Ikväll har vi träning igen.. På Söndag har vi träningsmatch mot ?? Ingen aning.. Nåt på L.. ;) 

 

See you!=) Kram! 

Av Magda - 29 juli 2012 21:04

Heej alla sötnosar! :D Jag har saknat bloggen jätte mycket.. 

Jag hade ju inte mobilen med till Bullerbycup.. Glömde den! 

Det gick iallafall SKITBRA på bullerby!! Ni kommer aldrig förstå hur stolt jag är! 

Och hur mycket jag älskar er tjejer!<3 Tänk.. Vi kom till A-slutspel! :D Det är bara dom BÄSTA, BÄSTA lagen som gör det.. Sen fick vi in det där skit målet som jag blev så arg för!!! D; 

Men vi kom ändå till avslutspel.. Så vi spelade om en 1:a, 2:a, 3:e eller 4:e plats i hela cupen.. Alltså F12. Och det var 40 lag!! Vi kom 5:a av 40 lag! :D Det är ju grymt bra gjort. :) Vi har haft jättekul med! Ute på kvällarna, haft kul på rummet, blivit kompisar med snygga killar.. Vissa till o med lite mer än kompisar ;) 

Vi har haft det mysigast! Sen så tycker jag att det är så bra gjort att vara så shyst och inte spela över för mycket när vi vann nu i slutet mot tex Kalmar Södra. Det är starkt.. Det är klart att det känns jobbigt  när man förlorar på straffar också.. Och dessutom när jag skulle ta en av straffarna så kände jag deras målvakt.. Och när jag satte så såg jag att tårarna kom på deras målvakt (Luna då..) . Det kändes inte jättebra.. Jag vet inte om jag är för snäll.. Vissa kanske tycker att jag är löjlig. Men såklart att det är SKITKUL att vinna! :D Men undra hur det känns för dom.. 

Den här matchen hände ju på allt. Vi kunde till o med vunnit hela cupen om vi hade suttit fler mål.. 

 

Jag kan tänka mig att ni som inte spelar fotboll bara sitter och inte fattar vad jag snackar om -.- Haha!! 

Men det jag menar är att det gick väldigt bra denna cupen iallafall! :) 

Nu är jag hemma, jag saknar det lite.. Men ändå skönt att komma hem! (; 

Jag saknar verkligen alla kompisar! Snälla, ring mig! :D <3 Hehe 

Det var nog det jag hade och säga, som sagt har jag inte bloggat på ett tag. Så det blev ett lååångt inlägg :) 

Hoppas ni orkade läsa ;) 

Jag lovar att blogga mer nu! <3 Puss på er! 

Av Magda - 24 juli 2012 22:07

Tjao! ;)

Idag åkte vi rätt så tidigt till Köpingsvik på Öland. Det var ju fint väder idag! :D

När vi kom fram la vi våra saker sen gick vi till de där rutchkanorna. Det finns 2 som går skitfort.. Och 2 som är såhär skruviga.. Det var jättekul! Men sen när vi skulle betala så råkade jag riva av min 100-lapp på mitten xD

Haha!! Men jag kunde betala med den ändå (:

Sen så var det typ några killar som åkte in i Alva och mig i rutchkanan.. Dom bara "Hahahaha!!" Jag bara "vafaan?!" ..

Sen så gjorde vi så att vi åkte efter dom.. Så åkte vi skithårt in i dom.. (Hihi)

Dom bara "Fan, jävla idioter!"

Sen så var det typ 1000000000000000000 nyckelpigor överallt!! :P

Jag har iallafall blivit väldigt brun idag :) NICE

När vi kom hem hade jag fotbollsträning. Det var kul! Imorgon åker vi till BULLERBY!! LÄNGTAR!! :D <3

Men det finns en sak jag inte längtar till.. Alva & dom åker hem imorgon klockan 5 på morgonen, så vi måste säga hejdå ikväll.. Sen dröjer det ett helt år innan vi ses igen, nästa år kanske vi ska åka utomlans, till Grekland isåfall!! :D Vill dit!!

När jag kom hem åt jag kebab!! MUMS :)


Jag saknar Miranda och Thea.. Jag längtar efter er jätte mycket! Jag saknar alla mina kompisar!! <3 De ända jag har träffat i sommar är Vera.. Och Ida då.. I typ 2 sekunder.. :P

Sen har jag ju träffat Matilda och så.. Men i klassen och i 4B är det inte många.. -.-

Jag har ju haft fullt upp.. USA i en månad, Göteborg, kusinerna och nu Bullerby cup!

Det här blev ett långt inlägg, men jag tror nog det berhövdes.. xD


Kram, saknar er.. <3

Av Magda - 23 juli 2012 20:29

Heej! ;)

Idag så väckte mamma mig och Alva om vi ville följa med till stan.. (:

För mamma och Camilla hade inte hunnit kolla så mycket igår när vi var där..

Jag köpte en tubtopp på Gina (turkos mönstrad), body lotion (hallon), 2 duschkrämer, och örhängen..

Gina är ABSOLUT min favorit affär just nu! Och Monki! :D Bikbok, och H&M.. Det är typ de jag gillar mest.. Och Cubus.. =)

Sen åktevi hem till pappa och badade, det var typ 26 grader?..

När vi kom hem låg Alva och jag och stekte i solen! :D

Härligt väder idag, men det ska typ bli bättre imon, vi ska till stranden då.. Köpingsvik på Öland :)

Sen cyklade jag och Alva runt lite & så.. Sen var det kubb på tomten :D .. Haha, Alva & jag vann mot Tobias, Herman & Fredrik! :P Haha! Vad grymma vi är! :D

Vi har grillat också.. Gud vad gott det var!!!

Det var väl det.. Men hoppas att ni har haft en lika kul dag som mig!


Vi ses! Kram! <3

(-.-)



Av Magda - 22 juli 2012 22:02

Hello! Im Back Again, jao! :P <3 

Idag har det varit en najs dag! Först så väckte mamma mig klockan 9? Gick upp, klädde på mig, frukost och sedan 

träning klockan halv 11.. ;) Det var svettig träning eftersom det var så hot ute idag! :D Härligt! 

Sen åkte vi in till stan för vi skulle se på "cockpit" klockan 6. Vi gick först på stan.. Alva köpte en tröja på H&M, en sån som jag har. På baronen så köpte jag fotbollsskor!! För drygt 600-700, men dom hade kostat 3000!! Woopa! (: 

Vilket kap! xD 

Jag köpte en bikini också! Den var snygg, är nöjd! Sen gick vi och åt på Thai Silk, gott!! ;D 

Sen kollade vi på bio, den var skitrolig! Den kan jag ju tipsa om.. Cockpit hette den, det kanske ja skrev.... 

 

Alva och jag har cyklat hem till pappa och badat i poolen.. 25 grader.. Ovanligt lite.. :P 

 

Nu så är det massa myggjävlar här, jag ska ta och gå in.. 

 

Sovgott! Puss & Kram Skumbanan.. 

 

Av Magda - 21 juli 2012 22:40

Heej! ;D

Jag hann tyvärr inte blogga igårkväll som jag skrev, för Alva och jag tältade i trädgårn.. :P

Idag har vi varit i simhallen och haft skoj! Hade rekordet på rutch kanan hela dagen, som jag alltid brukar ha.. (STOLT) Skoja (:

När vi kom hem åkte Alva och jag inlines till ICA och skulle köpa vaniljglass som vi skulle äta med jordgubbar!

Det regnade när vi åkte.. Jag tycker det känns rätt konstigt att man får ta på sig regnjacka och långbyxor nu när det är mitten på sommaren, JULI! :P  Liksom.. Vart är sommarvädret egentligen?? :(


Men imorgon ska jag på första träningen på väldiigt länge! Känns kul! Snart är det ju dags för Bullerby :D LÄNGTAR!


Godnatt! :)

//Magda<3


Av Magda - 20 juli 2012 16:41

Hallå! :D 

Jag är hemma nu! Vi kom hem rätt sent igårkväll typ vid 11-12.. 

Idag har Alva och jag varit på modehuset, jag käpte ett par shorts, en kjol typ, och en tröja! ;) 

Asså jag stör mig sjukt mke på att det inte går att lägga ut bilder på bloggen... Det suger.. Annars skulle jag kunna bomba me bilder ifall ni skulle vilja det! xP 

Alva köpte: en tubtopp, en spetskjol, och en ring. :) 

Vi har ätit pannkakor med.. ;) 

Det här blir ett kort inlägg.. Men ikväll blir det ett till tror jag! 

Ikväll blir det tacokväll! :D <3 


Ses då alla sötisar! 



Av Magda - 15 juli 2012 18:02

Hej! Matilda och jag hade jättekul när vi sov över! ;D ;*

Vi har varit på vita sand idag och badat! Men det var bara ett snabbdopp.. ;)

För det var rätt så kallt! Men vi hade bestämt att vi skulle till stranden kvällen innan! (:

Alla tycker vi är galna.. So Whats The Problem att man badar i Juli-månad..??

Jag vet att det inte är så varmt ute idag. Men vad?? -.-

Iaf.. Jag saknar alla kompisar så mkt!! Vill träffa er NU! :D

Jag håller på att packa nu, för jag ska träffa mina kusiner imorgon, vi ska till Göteborg & gå på Liseberg och ha det nice ;)  Vi träffas bara 1 vecka per år.. På sommarlovet.. Och den veckan har vi riktigt kul!! ALLTID <3

Ps. Veckans blogg och Veckanssötis är.... Miranda! <3 :) Tack för alla söta kommentarer! :D Och fin blogg! Du blev båda! ;**


Kanske bloggar i Götlaborg! xD

Puss&Kram!


Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards