Magda

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Magda - 13 juli 2012 13:41

Hej på er! :D Jag är helt slut med tanke på att jag knappt sovit på 2 dygn nu i slutet när vi åkte hem.. 

Eftersom att det är en sån tidsförskillnad mellan olika städer.. :/ 

Jag hoppas att ni mår bra iaf!! 

Jag har varit med Vera en stund idag, det kändes så skönt att träffa henne! :D 

Jag har saknat er SÅ mycket!! :D Men jag kommer ju tyvärr inte kunna blogga på ett tag nu igen.. :( 

Jag ska till Göteborg med mina kusiner och mamma och tobbe om typ 2 dagar.. :) 

Men jag saknar verkligen Alva (min kusin) väldigt mycket. Vi träffas bara 1 vecka per år. 

Så jag längtar! Sen efter det så blir det ju "Bullerby Cup", då blir det nt häller mycket bloggtid, 

bara FOTBOLL <3 Man kan säga att jag kommer ha bloggpaus ett tag nu.. 

Sen när allt är över så ska ngn hjälpa mig att lägga upp bilder på bloggen! :D 

Så ni kan få se alla underbara bilder från USA ;) <3 


Nu ska jag äta! :D 

SES! <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards