Magda

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Melodifestivalen 2013

Av Magda - 3 februari 2013 11:18

Hej! :) Jag var på mello igår som spelades in i Karlskrona. Jag satt precis vid GreenRoom & bara ngn meter ifrån kändisarna. Danny vinkade åt mig! :O Han är såå snygg.. Jag tycker Yohio är cool. Han vågar va sig själv och liksom visa "Det är såhär jag trivs & vill se ut. Alla får skratta men jag bryr mig inte" Jag tycker det är coolt att han vågar va så & se ut så. Han verkar jättetrevlig! Jag satt ju så nära honom i GreenRoom så jag kunde nudda honom nästan. Han är cool & hans låt va grym igår! Det var bra vinnare! David & Yohio! ;D Så bäst dom var! Det var jättehärlig stämning där igår kväll! :) Ha en bra dag! Idag ska jag nog träffa Matilda. Jag fyllde ju år för några dagar sen :) Jag fick en IPhone, Wihoo! :D Kan inte vänta tills One Direction! Då får jag se dom på riktigt. Jag svär, jag kommer svimma eller dö! :O Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magda - 28 mars 2013 19:34

Hejsan! :) Jag har ju inte bloggat på säkert flera månader nu.. Jag tycker det är helt otroligt att jag kommer ihåg mitt lösenord! Det är typ ett sånt man får i början.. (tex gh778hhskkn0) Haha.. :P Minnet är på topp. Ibland.  Här kommer iaf lite s...

Av Magda - 28 mars 2013 14:27

Jag har inte bloggat på skitlänge nu.. Jag vet! Men jag har haft så mycket annat för mig! Jag ska verkligen försöka blogga mer! Jag lovar.. Snart kommer iaf några inlägg fullspäckat med saker som ni kanske inte visste med världens bästa killar. 1D så...

Av Magda - 2 mars 2013 12:09

Hej bloggen! Sitter i bilen med Vera & Ida påväg till Växjö, vi ska spela match! Tagga, tagga, tagga!... Ha det så bra! Kram//Magda...

Av Magda - 20 februari 2013 13:16

Hello! Tänkte att det va ett bra tillfälle att blogga lite! Det är lov nu! Riktigt skönt! :D Jag och min familj är i Dalatna och åker skidor tillsammans med våra kusiner i deras stuga. Vi åker i Romme Alpin ;) Jag har ju inte åkt på 6-7 år... Men det...

Av Magda - 16 februari 2013 13:07

Hej alla läsare!  Nu kommer en tråkig nyhet.. Jag har slutat att blogga, för jag hinner inte med bloggen. Tyvärr.. :/  Är ledsen för det. Kommer kanske starta en "1D-blogg" framöver för alla grymma directioners! <3  Men får se hur det blir m...

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards