Magda

Alla inlägg under september 2012

Av Magda - 30 september 2012 19:32

Helgen har varit bäst! Helt klart.. Jag kom till Moa klockan halv 4 ungefär. 

Moa & jag dansade just dande, spelade ett kändis spel & hade kul. Vi lagade tacos :)

Alldeles själva! :D Vi var skit duktiga! Jävla vilka hemma fruar vi kommer bli.. Iaf Moa! :D Skoja bara. 

Men de va Moa som gjorde köttfärsen och den blev fantastico! ;D Lea ringde, hon sa att hon hade en överraskning.

När hon kom så hade hon tagit hål i öronen!! :DDDD Haha! Gud så fint det var! 

Lea har längtar otroligt länge.. ;) Hon kom lite senare. Typ vid 6. Vi åt mat, och hade det sjukt roligt! :D 

Sen dansade vi till bumbibjörnarna och dampade loss.. Helt Crazzyy var vi den kvällen! :D <3 

Vi spelade Just Dance 3 och det är ju så himla roligt! Haha, nt för att jag var bäst på de.. Men iaf! :D (L)

Vi bakade cupcakes, det gick väldigt snabbt och bra! Moas mamma hade köpt ett kit med det. Dom blev jätegoda! 

Vi filmade när vi dansade, men jag kan tyvärr inte lägga upp bilder och sånt! Men, jag loovar! Det kommer! :D 

Haha. Världens Bästa Kväll. Vi bäddade när klockan va typ 12, ;) Vi sov framför TV:n i vardagsrummet. 

Det gillade nog folke! :) Folke är Moas hund. Han är jättesöt och mjuk och han e en bigel :)

På natten så kollade vi på film. Moa sov som en stock, men Lea och jag var skit pigga. Hade tillomed orkat spela Just Dance. Vi kollade på en film som va kul, men liite svår att förstå. ;) 

Lea och jag somnade typ klockan 3 elr ngt! Nästa morgon vaknade vi klockan.. 8? 

Vi kollade på en film som hette "Fucking Åmål" . Vi såg inge hela, för den hackade så mkt. 

Sen dansade vi igen, jag ska nog önska mig det spelet i julklapp!! :D 

Mamma kom och hämtade mig klockan 11. Jag skulle spela match klockan halv 1. :) 

Mot serieledarna Madersjö! :D Matchen var skitbra! Vi var jätteduktiga. Andra halv leken var bäst! <3 

Det blev 1-1 till oss, haha, skoja bara! Men är inte det sjukt bra av oss att komma lika mot det laget som leder serien? ;** Och gissa vad?! Vi kommer 2:a i serien! Hur bra e inte det!?!? <3<3<3

Efter matchen åkte Matilda (hennes mamma & lillebror), Ellen, Linnea och jag och mamma och åt på "Donken"! :D

Jag tog 9 nuggets, pommes, sprite och 2 dippar. :) Det var jätte gott! 

Vi fick glass efter. Då åt jag en smartis glass. :) 

Vi skjutsade hem Ellen , sen så åkte vi hem hit. Nu har jag typ... Eh, suttit vid datorn, sms:at , tv och lite sånt. 

Imorgon blir det skola igen.. Jaja, bara gilla läget som jag alltid säger ;D 

 

 

Vi ses! :D <3<3 

Av Magda - 29 september 2012 11:05

Hejsan ! Idag ska jag som sagt till Moa! :) Lea ska vara med också, vi ska sova över där och ha det mysigt. 

Vi ska baka cupcakes and I have never did that before! ;D 

Nu ska mamma och jag fortsätta att ränsa gamla paper och sånt i mitt rum. :/

Här kommer en bild som jag ser lite konstigt ut.. Men aja.. Jag ser så liten ut. ;)

 

Hoppas ni får en lika rolig Lördag som jag ska ha! :D Kanske bloggar senare idag, med Moa och Lea

Då kommer säkert fler bilder, ska försöka ha 1 eller fler bilder i varje inlägg.

Hejdåå ;** 

Av Magda - 28 september 2012 19:25

Här kommer en bild på Leas och min scones. :) 

Min är den till höger.

 

HAHA, FINA VA? :) GODA VA DE IAF! <3 


Se ya. 

Av Magda - 28 september 2012 19:24

Av Magda - 28 september 2012 18:35

Sho! :D Nu har Lea åkt hem. Vi åkte spark cykel/cykel till affären och skulle köpa marmelad. :)

Vi köpte hallon-marmelad! Mums ;* Vi skulle göra scones. Det var skit gott! :D

Nu sitter jag här och myser vid tv och kollar på Top Model, Imon ska jag , Lea och Moa sova över och ha det skit kul hemma  hos Moa. Vi ska göra cupcakes imon på dan! ;D Gud så roligt! Moa hade köpt sakerna till det, vi ska också se på twilight filmerna och äta tacos typ! <3 Det ska faktiskt bli riktigt kul. 

 

Ni får ha en mysig kväll :** 

Kram På Er

Av Magda - 28 september 2012 15:29

Hejsan! :) Idag följde Lea med mig hem efter skolan. Skönt med Fredag. 

Vi har nt gjort så mkt, hon har fått prova lite för små kläder som jag ska ge bort. (Till henne) 

Vi har tagit några oseriösa bilder.. ;) Haha. Nu ska vi baka scones, vi ska typ cykla till affären och köpa marmelad! 

Mums! :D Scones är jätte gott! ;) Nu kommer några bilder som vi tog! 

 

 

 

 

 

finaste bilden av alla! ;D Hehe. 

 

Ehm, nu ska vi njuta av Fredagen, ni får ha en bra helg och så! 

Ps. Lea, jag och Moa ska typ sova över på Lördag och ha det mysigt! ;** 

 

Ses! 

Av Magda - 27 september 2012 20:20

Tjo tjo! :) Nu e jag hemma från träningen! Det var skitroligt idag på träningen, det va as kul att spela match! :D 

Kände mig faktiskt rätt så bra. Jag var nog det idag (: Nöjd! Hehe. 

Men eftersom inte jag har ngt att skriva om just nu.. 

Så skriver jag 10 saker som ni NOG inte vet om mig <3 

 

1. Jag heter Magda. 

Haha skoja. bara. Men seriöst!? Hur fjantig är jag? :/ Haha.. Jag e trött nu, och då blir det alltid såhär. 

 

Haha, men iaf! 

1. Jag är inte avundssjuk, mest glad för den andras skull. 

2. Ibland kan jag se vad andra tänker genom deras kroppsspråk och blick. (väldigt ofta) 

3. Engelska & idrott är dom ämnerna som jag känner mig bäst i. :)

4. I klassrummet ibland så skrattar jag åt saker som ingen annan skrattar åt. (mest för att jag e trött då..) :P

5. Jag Har Världens Sötaste Katt! <3 Haha. Och jag menar det! xD 

6. Jag har alltid undrat om man verkligen får finnar av chocklad? Snälla. Kan ngn svara på den frågan på kommentarerna! För jag älskar chocklad.. ;)

7. När jag ser tex en snygg kille. Så bara stirrar jag, och kan inte släppa blicken ifrån han. (Jätte pinsamt!)

8. Jag hatar när man fyller år på en vardag. Och så ska klassen sjunga för en, föst på svenska, sen på engelska, sen på spanska och sen på franska och jag vet nt vad! :P Det e så pinsamt att man bara sitter där.. Och alla andra i ehla klassrummet står upp och kollar på en. Man känner sig populär? Eller vad man ska säga.. Fast på ett konstigt sätt..

Så det blir pinsamt helt enkelt. Jag blir röd som en tomat i ansiktet. Oj vad lång denna punkten blev! 

9. Jag stör mig sjukt mycket på folk som stavar fel, eller säger fel tex "hons boll" det heter "hennes boll!" 

Jag kan bli riktigt irriterad på sånt iaf! Vet inte varför... :/ 

10. Jag skulle ha haft en till storebror/storasyster men hon/han dog när den kom ut.. :( 

 

Så det var alla! :) Hoppas ni kan lite mer om mig nu då.. Skoja! <3 Men ni får ha det bra sålänge. 

Så bloggas det mer imon! Tjao! 

Av Magda - 27 september 2012 15:24

Heej! :) Idag har det varit roligt! <3 Jag är ju i familjen gjutare! Erik, Lea, Axel och Acke är i samma familj. 

Först fick vi medeltida kläder. Mina var riktigt fula. :/ Jag fick ngn senapsgul kolt elr ngt.. Och så fick alla tjejer en typ mössa? Eller ngt. Venne vad det heter.. =) Vi fick göra kors halsband, och skjuta pilbåge, vi fick måla sköldar, och massa andra roliga saker. Vi hjälpte till med maten som vi lagade. Jag hackade morötter, äpplen, och bakade äckligt bröd. 

Mamma kom till slottet och gav mig regnkläder, för jag var dygnsur. Det regnade. ;) 

Så mamma kom med nya regnkläder! Och vantar.. :) Snällt tycker jag! <3

När jag cyklade hem så hade jag glömt nyckeln!! PANIK. Skoja. Men jag cyklade hem till Vera. :)

Så nu är jag hemma hos henne. Vi snackar skype med några.. ;)

Nu ska jag sticka hem, sen har vi träning klockan halv 7 :D 

 

Hejdå! ;** 

<3 Ps. Vera är bäst!

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards