Magda

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Helgen

Av Magda - 30 september 2012 19:32

Helgen har varit bäst! Helt klart.. Jag kom till Moa klockan halv 4 ungefär. 

Moa & jag dansade just dande, spelade ett kändis spel & hade kul. Vi lagade tacos :)

Alldeles själva! :D Vi var skit duktiga! Jävla vilka hemma fruar vi kommer bli.. Iaf Moa! :D Skoja bara. 

Men de va Moa som gjorde köttfärsen och den blev fantastico! ;D Lea ringde, hon sa att hon hade en överraskning.

När hon kom så hade hon tagit hål i öronen!! :DDDD Haha! Gud så fint det var! 

Lea har längtar otroligt länge.. ;) Hon kom lite senare. Typ vid 6. Vi åt mat, och hade det sjukt roligt! :D 

Sen dansade vi till bumbibjörnarna och dampade loss.. Helt Crazzyy var vi den kvällen! :D <3 

Vi spelade Just Dance 3 och det är ju så himla roligt! Haha, nt för att jag var bäst på de.. Men iaf! :D (L)

Vi bakade cupcakes, det gick väldigt snabbt och bra! Moas mamma hade köpt ett kit med det. Dom blev jätegoda! 

Vi filmade när vi dansade, men jag kan tyvärr inte lägga upp bilder och sånt! Men, jag loovar! Det kommer! :D 

Haha. Världens Bästa Kväll. Vi bäddade när klockan va typ 12, ;) Vi sov framför TV:n i vardagsrummet. 

Det gillade nog folke! :) Folke är Moas hund. Han är jättesöt och mjuk och han e en bigel :)

På natten så kollade vi på film. Moa sov som en stock, men Lea och jag var skit pigga. Hade tillomed orkat spela Just Dance. Vi kollade på en film som va kul, men liite svår att förstå. ;) 

Lea och jag somnade typ klockan 3 elr ngt! Nästa morgon vaknade vi klockan.. 8? 

Vi kollade på en film som hette "Fucking Åmål" . Vi såg inge hela, för den hackade så mkt. 

Sen dansade vi igen, jag ska nog önska mig det spelet i julklapp!! :D 

Mamma kom och hämtade mig klockan 11. Jag skulle spela match klockan halv 1. :) 

Mot serieledarna Madersjö! :D Matchen var skitbra! Vi var jätteduktiga. Andra halv leken var bäst! <3 

Det blev 1-1 till oss, haha, skoja bara! Men är inte det sjukt bra av oss att komma lika mot det laget som leder serien? ;** Och gissa vad?! Vi kommer 2:a i serien! Hur bra e inte det!?!? <3<3<3

Efter matchen åkte Matilda (hennes mamma & lillebror), Ellen, Linnea och jag och mamma och åt på "Donken"! :D

Jag tog 9 nuggets, pommes, sprite och 2 dippar. :) Det var jätte gott! 

Vi fick glass efter. Då åt jag en smartis glass. :) 

Vi skjutsade hem Ellen , sen så åkte vi hem hit. Nu har jag typ... Eh, suttit vid datorn, sms:at , tv och lite sånt. 

Imorgon blir det skola igen.. Jaja, bara gilla läget som jag alltid säger ;D 

 

 

Vi ses! :D <3<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magda - 28 mars 2013 19:34

Hejsan! :) Jag har ju inte bloggat på säkert flera månader nu.. Jag tycker det är helt otroligt att jag kommer ihåg mitt lösenord! Det är typ ett sånt man får i början.. (tex gh778hhskkn0) Haha.. :P Minnet är på topp. Ibland.  Här kommer iaf lite s...

Av Magda - 28 mars 2013 14:27

Jag har inte bloggat på skitlänge nu.. Jag vet! Men jag har haft så mycket annat för mig! Jag ska verkligen försöka blogga mer! Jag lovar.. Snart kommer iaf några inlägg fullspäckat med saker som ni kanske inte visste med världens bästa killar. 1D så...

Av Magda - 2 mars 2013 12:09

Hej bloggen! Sitter i bilen med Vera & Ida påväg till Växjö, vi ska spela match! Tagga, tagga, tagga!... Ha det så bra! Kram//Magda...

Av Magda - 20 februari 2013 13:16

Hello! Tänkte att det va ett bra tillfälle att blogga lite! Det är lov nu! Riktigt skönt! :D Jag och min familj är i Dalatna och åker skidor tillsammans med våra kusiner i deras stuga. Vi åker i Romme Alpin ;) Jag har ju inte åkt på 6-7 år... Men det...

Av Magda - 16 februari 2013 13:07

Hej alla läsare!  Nu kommer en tråkig nyhet.. Jag har slutat att blogga, för jag hinner inte med bloggen. Tyvärr.. :/  Är ledsen för det. Kommer kanske starta en "1D-blogg" framöver för alla grymma directioners! <3  Men får se hur det blir m...

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards