Magda

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Magda - 17 september 2012 18:43

Hey! Dagen har varit kanon, vi hade idrott sista timmen. Det var kul! ;D Vi var inne idag. Och hoppade längd hopp. 

Som jag HATADE. Men inte nu längre! Jag har varit så sjukt dålig på det! Men idag då hoppade vi. 

Jag tänkte "Omg, vad pinsamt detta kommer bli!" .. Men vet ni vad? Jag var den ända i klassen som klarade 1.16! 

Och jag blev otroligt förvånad! ;) Det var värsta chocken. Det var Hanna, jag, Erik och Franne som hade klarat 1.11 och skulle försöka med 1.16 :D Och jag klarade det på första hoppet! (Jag kanske skryter lite.. Men stolt girl här!) ;*

Jag har gjort läxor typ hela eftermiddan.. :/ 

Imon ska vi cykla in till slottet. Vi ska vara där omkring och träna tills på Torsdag kväll. Då familjerna ska komma 

och lyssna på oss när vi är i olika grupper och ska stå på ett speciellt ställe och prata om olika saker om medeltiden. 


Här kommer en nyduschad chey! ;D <3 

 

 

Ha det bra! Kram! =)

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards