Magda

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Magda - 25 september 2012 17:48

Hej på er! :) Nu känns det verkligen höst på riktigt! Mysigt, men ändå nt.. Lite knasigt! Haha :D 

Idag var det ju inte precis kanonväder.. Lite blött och regnigt, och gud vad kallt det var på morgonen. 

Ångrade genast att jag nt tog vantarna :P 

Idag så hade vi innegympa! :D Jag trodde ju då att vi skulle hoppa höjdhopp.. Men nee.. :/

Vi hade typ 3 stationer, en typ som en hinderbana.. Jag var med Ida & Astrid, på hinderbanan så typ bara passade vi med badmington rack och en sån där boll. Vene riktigt hur man säger c; 

Nu har jag varit på teater. Haha, det va skit kul! Vi skulle göra en gammal film till modern. 

Vi (jag, thea, alicia, tilde w) tog Askungen. Haha, det va skit roligt! 

Nu ska jag på fotbollsträning! :) Efter det ska jag åka hem, duscha, klä på mig. Sen åker jag till Matilda och sover där. 

Hon fyller som sagt år imon! Grattis gumman! <33 ;** Jag har köpt en sak.. Men shhhh om det! Skoja.. 

 

Men jag ska äta nu c: <3 

 

See ya!

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards