Magda

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Magda - 19 september 2012 20:55

Halloj! :D Friidrotten gick väldigt bra! Det var kul. :) Det var 3 st till tjejer som var 01:or. 

De hette Elin, Martina och något mer.. Haha, vet nt vad den sista hette! ;) 

Vi sprang, hoppade längd & Elin och Martina var jättesnälla! =) När man kom dit så var man nervös, och visste nt riktigt vart man skulle... Men man kom snabbt in i det. Det var 2 tjejer som höll på med en mobil HELATIDEN. 

Och så hörde jag att de pratade om hr folk såg ut typ. Och så skrattade de.. -.- 

De verkade lite fjortisar.. Och dumma. När jag kom hem, så satte jag mig här i soffan och kollade på "bonde söker fru." Jag drack chocklad med grädde i! Lyx <3 

 

Nu ska jag sova. Godnatt! :) <3 

Av Magda - 19 september 2012 14:35

Hejsan! Skönt med studiedag! :D Riktigt nice. Mamma, jag och Tobbe åkte in till Hansa vid 10-tiden imorse. 

Vi skulle hitta sånna här tighta stretch byxor till mig som jag ska ha på friidrotten :) 

Och Tobbe skulle shoppa lite.. Jag hittade 2 st byxor på stadium. Dom satt bra, men sen kom jag på att dom har fått in typ "sportsaker" som tex, sporttopp, tröja med matchande byxor, hårband, svettband, sportstrumpor... 

Och allt matchade liksom. Så vi åkte dit, och jag hittade ett par svarta sånna byxor som jag sökt efter, emn rosa sträck på (typ..) Det är svårt att förklara. Jag kanske tar kort på dom sen. Vi åt lunch på Ikea. (: Dom har god mat där! 

Jag tog typ någon sak, med pommes och bearnäsås. (Stavning?) 

Jag är liiite nervös inför ikväll på fredriksskans (friidrotten) .. För jag ska ju vara med dom som är 12-14 år. 

För liksom, skulle jag kunna vara med 9-11? 9-åringar liksom.. Typ 3 huvuden mindre..? Önska det var 11-13 typ.. 

Tänk om alla e jättelånga! Och typ stora, och bah "Amen. Om hon är 11 får ju hon gå i den lilla gruppen.." 

Hoppas det nt blir så. Men Sanna & Hanna i mitt fotbollslag går ju i samma grupp! (:

Så det blir nog bra! =) 

 

 

Haha, hittade denna bilden på denna datorn. Det var typ förra året, och Vera och jag skulle på Halloweenfest på skolan. Jag hade målat mig helt knall vit i ansiktet? Haha. :D Läskiga vi va. 

 

Ses! Önska mig lycka till ikväll nu! ;D 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards