Magda

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Magda - 20 september 2012 14:11

Hejsan! :) Kom nyss hem från skolan, sitter här och äter risifrutti! :D Vi hade ju den där cykelövningen på vallen idag. 

Vi hade lite utur.. Precis när vi hade kommit upp på cyklarna och cyklade iväg. (Vi skulle cykla på den rundan som skoljoggen var för dom stora.) Det började regna! Vilken utur! Och jag hade bara en tröja på mig! 

Ingen jacka elr kofta! :/ Så jag frös lite... Vi hade blivit indelad i olika grupper, A, B & C. 

Jag, Vera, Hanna B, Alicia och Miranda var i samma grupp, i B. :) Hon som hade hand om oss och bestämt vad vi skulle göra idag, hon kom från Iron Man typ. Så vi pratade lite om det, om vi visste några som var med där och så.. 

Sen så sa hon det där med att vi skulle vara med i Duathlon. Och hur långt det var och så. Juste, jag har inte ens sagt det. Men det e ju derför vi cyklade idag i skolan, för att vi ska va med och tävla. :) 

Det va ngn bom typ som man skulle cykla under, och min cykel är ju dam-cykel och e ganska stor. 

Jag duckade skit mkt, men kom ändå inte under! Haha. Så jag rev den helatiden -.- Duktiga mig... 

Miranda vill att jag ska lägga upp bilderna från teatern i Fredags... Men just nu är det så att jag nt hittar min mobil.. 

Så fort jag hittar den, så lägger jag upp dom! (: <3 

Men nu ska jag lyssna på ngn CD till engelskan. Och göra engelska-läxan som e tills imon. 

Ikväll ska vi samlas vid ankaret vid slottet. Vi ska ju visa upp det där ikväll! Är nervös, måste öva på det, 

MÅSTE kunna allt utantill! :* 

 

Ha en bra Torsdag! :D 

 

Av Magda - 20 september 2012 07:34

Godmorgon! Idag är det Torsdag! :) Och imon Fredag, skönt! 

Idag ska vi göra ngn cykelövning så man skulle ha jogging dress på sig elr ngt skönt att cykla i. 

Jag är trött idag.. :/ Inte bra. Men vi har iaf bild/musik idag! (: Kuligt! På bilden målar vi våra idoler. 

Haha, och på musiken ska man 2 och 2 komma på ngn text till en låts melodi. Moa och jag ska jobba ihop. 

Vi ska nog ta closer! :) Om det inte blir för svårt! Sök på den på youtube skriv "Closer, frida" så kommer den fram! 

Men ni får ha en trevlig dag! =) 

 

TjaTja! 

 

Här kommer en bild på världens bästa fotbollsförening! :D 

 

 

Ha det bra! 

 

Hejdå! /M <3 

 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards