Magda

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Magda - 24 september 2012 15:59

Hej! :) Hoppas man ser vad det står! Texten e ju lite mörk! 

IIdag i skolan så hade vi först engelska, man skulle jobba färdigt.. Jag jobbade lite med Lea :)

Vi hade matte. Vi har börjat på ett nytt kapitel, kapitel 3 tror jag :9

Sen så hade vi kemi/fysik/teknik med Åke. Det va helt ok, men det e ganska drygt ibland. tex förra lektionen..

Sista lektionen hade vi idrott, det e så chill att ha idrott sista lektionen. Det är alltid kul på idrotten! :D

Den här gången så skulle man öva 2 och 2 på att slå iväg boll, asså brännboll.. Men Vera och jag fick världens dåligaste rack! :( Haha.. =) 

Men vi va ju grymma ändå? Eller hur gumman? <3 :)

Haha. Men nu har jag gjort dom där frågorna och det till utvecklingssamtalet på onsdag. den 26/9.

Matilda fyller 12 år då! :D Grattis i förskott! <3 Jaja, men nu ska jag chilla. Är trött. 

 

Jag har suttit lite med pizap nu.. :) Här kommer bilderna! 

 

 

Haha, jag ser lite konstig ut.. :P 

 

Blev dom bra? :) 

 

See ya mah lovers! <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards