Magda

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Magda - 12 september 2012 16:24

Hej! (: Idag var det skoljoggen! Jag sprang 3 varv.. (8 km) Eller jag gick typ ett halvt varv. 

Det var riktigt jobbigt faktiskt..   1 varv sprang jag med Matilda. 

Vi hade matte första lektionen. Efter joggningen så duschade vi och bytte om. Sedan hade vi slöjd. 

Det gick faktiskt ganska bra.. Även fast jag hatar slöjd och dessutom oftast nt är bra på det.. 

Jag Hatar Det! Vill vara sjuk varje Onsdag! Skoja bara! ;) Så farligt är det inte...

Efter skolan cyklade jag hem med Vera och Ida. Det var några killar i 6:an  som blockerade vägen på cykelvägen.

Så Ida kom inte fram. Vilka Idioter!! Och så skrek de "Bögjävlar!" typ! Dom tror att dom e nåt, bara för att dom e äldst på skolan. Jag hatar att bli kallad småbarn. Så dom menar att förra året så var dom småbarn?? Eller inte ens förra året, för typ några månader sen. Tycker det är så sjukt dålig stil, men killar e som dom e...!

 

Det här blev inte så långt inlägg. Vi ses. 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards