Magda

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Magda - 23 september 2012 18:12

Hej mina sötnozar! :) Jag har haft världens roligaste helg! Bortifrån en sak.. Men den kommer jag till! 

Förlåt för sjukt dålig uppdatering i helgen.. Beklagar men har faktiskt engnat helgen med en person som jag verkligen kan lita på! <3 Och jag älskar henne! =) MATILDA! 

Jag följde med Matilda hem efter skolan i fredags, sen hade vi match på kvällen mot Bäckebo typ! <3 

Det va en i motståndar laget som fällde mig precis när jag skulle täcka ut bollen, Ottilia stog framför mig. 

Och jag flög och fick Ottilias sko precis vid ögat. Och min armbåge vred sig =/ Nu har jag VÄLDIGT ont i armen. 

Men inte så mkt vid ögat.. Men iaf, till det roliga! Jag sov över hos Tildis (Matilda) Myys! <3 :)

På Lördan så typ chillade vi på morgonen. Låg med täcke och pyjamas i soffan och kollade på film. 

Marie (Matildas mamma) kom hem och vi åt frukost.. Sen så bara tog vi det lugnt. Och Marie pratade med min mamma i telefonen och så. Och Filip (Matildas lillebror) skulle ha lasergame kalas med sina kompisar. 

Och vi skulle va där 20 i 12. Marie frågade mamma "Okej, men hur mycket är klockan då?" Mamma svarade 

"Hon är halv 12." Och Marie bara blev skit stressad, vi hade ju glömt bort tiden! Och dessutom så var det Filips kalas! 


Så vi fick slänga på oss kläder och skynda oss skit mkt! Har nog aldrig stressat så mycket. Jag menar, där satt vi lugnt i pyjamas och så skulle vi va där vid "Sandra" om 10 min!! Jaja, men vi hann iaf! <3 

Carl var där, för att hans lillebror Daniel är ju Filips kompis. Matilda och jag fick också vara med och spela. 

Första omgången så var det jag, Matilda, och 3 av hans kompisar på ett lag. Vi var oranga och jag hade nummer 8 på min pistol elr gevär elr vad man nu säger.. 

Hade ju förstås velat ha nummer 7 för Ronaldo har det.. Men det var upptaget, Matilda älskar ju också honom...;)

Vi satte igång spelet. Och jag skjöt Carl fler gånger än vad han sköt mig! Haha. Jag äger ju! :D Haha. 

Men jag fick 10 900 första omgången! Och kommentaren som jag fick var "Good shooting!" Hehe <3

Men det andra laget vann den omgången. Men jag gjorde 5 "mål"! ;**

Vi åt pizza. Gott! =) Nästa omgång gick sådär, men mitt lag vann! Vi bytte lag andra omgången! :)

Efter det åkte vi hem till Matilda. Alltid när vi 2 sover över, så blir det hela helgen! ;D 

Så jag sov över hos henne en natt till. <3 Matilda fyller ju år om 2 dagar! Så Marie och Fille skulle köpa lite presenter och så till henne. Men matilda och jag gick själva, jag köpte en stickad tröja på Gina! :) 

Matilda köpte ett par byxor på cubus, 2 par stickade tröjor på Gina! :D 

Vi hade jätte kul! Sen åt vi, sen skjutsade dom hem mig! Jag har typ suttit och bläddrat i H&M katalogen. Och jag har typ mätt mig och så. Vet nt riktigt vilken storlek jag har nu, handlar typ inte så mkt på flickavdelningen. 

Typ "GIRLS" avdelningen! Haha, men man växer ju så sjukt mycket nu. Elr iaf jag! :D 

Men nu ska jag duscha och se William Spetz på TV! :) Han har tydligen gjort ett egter program. 

Missa nt det! Det e klockan 7 på kanal 1! <3 

 

Ni får ha det bra! <3 (: Imon är det skola igen.. :/ 

 

KRAAMIZZ

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards