Magda

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Magda - 5 september 2012 20:22

Tja! Vera, jag Ida & Tuva cyklade till fritidsgården! Men det var inte spa idag!! 

Det var den 3 Oktober för alla som vill komma! Haha, Vera hade läst fel... (Ska inte skylla på henne.. Men..) 

Haha, så när vi kom dit så var det inget spa! Men killarna var där! (: 

Vi spelade biljard, for the firts time för mig! :D Det var väl kul, men jag kunde knappt få iväg den där kulan... 

Jag köpte en chockladpudding och delade med Ida. Eller hon fick smaka av mig! =) 

Vera målade ngt, typ hopprep eller vad man ska säga.. Vera fick det på din HBK kofta.. 

Så jag målade inte, var rädd att det kanske nt gick bort om man får det på kläderna! ;) 

Men vi hade skojj iaf! :) Det här blev ett kort inlägg. 

 

Men sov gott! (= 

Godnatt!

Av Magda - 5 september 2012 15:37

Hej! Idag har vi haft slöjd! Vi gick till vallen. Där sågade vi av smala träd.. Sen täljde vi!

Min såg som jag sågade med gick av :/ ... Dålig kvalite?

Jag följde med Vera hem. Ida var med! Vi åt mellanmål (muffins, yoggie, flingor, skorpor, chockladdricka!)

Det var en städtant där som städade hemma hos Vera. Och vi var helt craazzyy!! ;D

Och jag började gapskratta precis när jag drack chockladen, så den skvätteupp i hela ansiktet på mig..

Not so good! (; Vi har spelat pingpong! (pingis) .. Det var kul! (:

Vi ska till fritidsgården, det är spa där idag! Man kan få massage! Och måla naglarna & sånt! :D


Men ni får ha en fortsatt nice Onsdag!



Kraam<3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards