Magda

Alla inlägg under januari 2013

Av Magda - 23 januari 2013 21:05

Jag är väldigt ledsen för min dåliga uppdatering här på bloggen.. Jag funderar nämligen på om jag ska starta en "1D-blogg" där jag skriver om killarna. Men har kvar denna & bloggar på denna ibland. Kommentera vad ni tycker! Jag har blivit såå stort fan nu & kan allt om dom & vet vad dom gör helatiden (: Jag älskar 1D! Föralltid<3 Jag har tillomed Harrys kik & har pratat med honom på Twitter! :D Har fullt upp med det nu & fotbollen & så har jag ju börjat på handboll C; Så det blir bara mer & mer.. Men får se om jag skapar en ny blogg som kommer handla om 1D. Eller kanske en skvallerblogg om alla kändisar?! Jag får se hur det blir.. Hursomhelst följ mig på instagram (: @magdamagnusson8 & Twitter: @magda_magnusson ! Är ny där så fattar inte riktigt, men följ mig!! :) Ha det bra & kolla denna bloggen: www.verad.blogg.se! Hon har en bloggpaus nu! Men hjälp henne att hålla statistiken uppe ändån! Ses <3

Av Magda - 16 januari 2013 18:39

Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen.. Haft fullt upp ;) 

Mitt nya liv som en true directioner :) Loveee <3 

Love Larry. 

 

Killarna betyder jättemycket och jag kan knappt fatta att jag ska få se dom på riktigt, helt ofattbart :O <3 

Ha det bra/Magda

Ps. Magda + Harry = Marry <3 


Av Magda - 13 januari 2013 21:34

Hejj! :)) 

Idag så har jag haft träning.. Det var en jättekul och svettig träning! <3 Efter träningen åkte jag hem Matilda hem. 

Vi kollade på film "Amors Bollar" den är skitbra och handlar om fotboll och kärlek! Alla borde se den! :D 

Vid 4 så hade Matildas lillebror Filip ha "julgransplundring" med sin klass! Vi åt fruktsallas (som Matilda och jag har gjort) Stolt C; 

Nu har jag lyssnat på 1D, kollat noveller med 1D, bloggar om 1D & allt man kan hitta på internet om dom! Haha, händer så varje kväll.. Måste veta ALLT nytt! <3 Tipsar - onedirectionsweden.se 

Här kommer bilder: 

 

  Så sant... Tänk om man inte hade ett sånt underbart pojkband i världen.. Simon Crowell, I love u too! :) 

 

Haha, absolut jag! Man har oxå alltid en kompis som älskar Justin Bieber eller Twilight.. 

Twilight har blivit utsedd till världens sämsta film! Att man ens gör en sån hemsida! Tänk alla Twi-fan, vad arga dom borde va! Lea i min klass är asarg! xD 

Inte för att jag gillar Twilight, men.. Världens SÄMSTA film?! Haha.. 

Ha en bra Måndag imon, försök iaf! <3 

Kram 

Av Magda - 10 januari 2013 14:52

Tjo allesammans! :D

Vanlig skoldag.. Musik, bild m.m ;) På musiken så spelade vi gitarr och körde sharader (stavning) ..

På bilden så målade vi olika tavlor och sånt och så lyssnade vi på musik på YT :)

Nu sitter jag här med datorn och en "gräddbulle". Tagga handboll ikväll ! Fotbollsträningen blev inställd ikväll... D:

Dont ask me why.. Jo, antagligen för snön som kommit nu igen! :/

Har egentligen nt så mkt mer att säga.. ;** Måste bara säga en sak till. Haylor är slut :/

Visste att det inte skulle hålla så länge... Det är nog bäst att Harry är ledg, eftersom han gillar att flirta! ;) <3

Hörde att Taylor inte blev så glad när han såg Harry på en bild med tjejer i bikinis.. (;

Riktigt synd att det är slut mellan dom.. Och Harry är förkrossad, stackarn.. Allt löser sig..

Fredag imon :)) SKÖÖNT! <3

Ha det så bra ! 

 

Pusshej :*

Av Magda - 8 januari 2013 21:58

Hi buddies! :) Första dan i skolan idag då.. Helt okej! Kul att träffa alla igen! Efter skolan så följde Lea med hem :) Hon är typ galen i Darin .. Och jag är galen i One Direction ! Så vi körde typ varannan låt ! ;D Tuva i min klass spelar ju handboll, har alltid tyckt det verkar så kul! :D Så Vera & jag testade på idag. Men jag bestämde det idag.. Så jag kollade bara på idag för att se hur det såg ut & sånt. C: Det såg väldigt kul ut och tror att jag skulle passa i den sporten(& fotbollen såklart!) :)) Ska träna handboll på Torsdag ;) Handbollen idag var slut vid 6. Hade fyspass med laget klockan 7. Så det var snabbt hem, byta om, och äta osv.. Det var Ellens storasyster Alice som höll i passet. Det var så jävla jobbigt så man höll på att spy! Men samtidigt var det roligt! Men sååå jobbigt det var där i slutet, när det var som allra jobbigast så kom One Direction "Kiss you" på! :D Och då fick jag en kick! Många kollade på mig eftersom jag älskar de.. Och de flesta i mitt lag är "belibers" .. Vrf måste alla gilla Bieber.. Isåfall är Harry mycket sötare & allt annat! ~ Måste sova nu.. Sov gott! :*
Xoxo Me

Av Magda - 7 januari 2013 20:48

Heej alla läsare! :))
Som ni vet så spelade kag "Barran" i Lördags! Det gick sådär.. Men vi kämpade på bra & i slutet var vi nog mest trötta! Har sån träningsverk i benen D: Förlåt för att jag inte bloggade igår .. Men var så trött.. Det var go hela dagen i Lördags! Idag har jag haft lite ansiktsmasker och hårinpackning.. Pysslat om mig själv lite. :) Imon börjar skolan.. Och jullovet är slut.. Men jag är så nöjd med lovet! Världens bästa lov! Detta lovet har jag lärt mig mycket.. Speciellt om OneDirection, ask me everything, I know the answer! :D Ha en grym skoldag imon, försök iallafall!
Ni betyder jätte mycket <3 Kram Magda

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards