Magda

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Magda - 3 januari 2013 18:08

Denna bilden är till mitt lag! Vi är bäst! :D <3 På Lördag ska vi köttaa! 

 

Bara för att alla ni är så jäkla bäst!! <3333 :DDD 


Av Magda - 3 januari 2013 17:46

Hello C: 

Idag så skulle jag kommit till Ida klockan 2.. Men är så himla glömsk ibland! 

Maja och jag åkte till sporthallen och kollade när 01:or spelade Barometern cup. Vi kollade på Lindsdal, dom var i final. ;* De förlorade med 2-1 emot ngt lag.. Men de borde vunnit, tycker att de var grymma! :D <3 

Maja och jag har varit där och kollat fotboll hela dan typ :)) Nice! På Lördag är det min tur! Barometern. Tagga! ^^

Vi kollade även på KFF, det är en del killar i min klass och 5B som spelar i KFF.. De var med i cupen, när dom spelade emot Lindsdal så blev det 1-1, så det blev straffar.. Och dom såg inte Maja och jag, för de skulle tydligen vara i ngn annan hall.. Vi sprang runt där i hallarna och var liite confused.. ;) Jag har köpt en mössa! Satan vad snygg! :D 

I   1D. 

 

Jättefin bild vet.. Inte alls suddig xD -.- 

Men den älskar jag redan! Dom sållde mycket mössor .. 

Bad Hair Day 

Barcelona, Manchester United... 

SVEA 

1D (Utan I Love) 

I   1D (den som jag har)

I   Football 

och massor med fler! Kom gärna och kolla på oss på Lördag i sporthallen! :DD Haha.. 

Tror att dom redan har ristat in HossmoBK i pokalen! ;D <3 Är så taggaaaad!! 

Imon ska jag va med Elle och Belle (Ida och Vera) Vera : www.verad.blogg.se   

Hoppas ni mår bra/Magda


Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards