Magda

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Magda - 4 januari 2013 16:26

Tja! :)) Idag åkte jag till Elle.. Vi har varit sociala... Dator & mobilen. ;) Vi har ätit kladdkaka & sådär ! Barometern imon! Taggad som in i .... Vi ska vinna! :D Upp tidigt imorgon. Jag är väl inte direkt tränad nu.. Bara slappat hela lovet! Inte joggat på flera dagar. Men när man har inställningen & är såå taggad på denna cupen! Har väntat på denna cupen länge nu! ;D och den är imon, tagga, tagga, tagga!!!
Kram :D /MagdaMagnusson xD
Gulliga Harry!

Av Magda - 4 januari 2013 12:14

Godmorning guys! :D 

Mamma ringde och väckte mig vid halv 11. Jag hade säkert kunna sova en timma till.. 

Men det är det jag inte ska! För då kan jag inte sova på natten sen.. Och då får jag skit ont i huvudet.. 

Och då får jag gå upp och ta en macka, och sen kan jag somna.. Och då är klockan typ halv 2.. För att jag har kollat på filmer. Igår såg jag "Fucking Åmål" som Moa(lifeasmoiz.blogg.se) tipsade på sin blogg :) Den är jättebra, typ ungdomsfilm :) Och sen såg jag halva "Trassel".. Haha, fast den var helt på engelska. Det är ju bra att kolla på engelska filmer (utan text då..) (=  

Väntar på att Elle ska ringa hit, hon var och handlade.. ;) Hon skulle ringa när hon kom hem. 

Jag bara undrar en grej.. Vad vill ni se på bloggen? Bilder, skämt, noveller, outfits, vårkläder, bästa sminket, vad vill ni att jag ska skriva om? Naglar ska jag börja lite med.. Men man har ju aldrig tid att måla naglarna. ;) Isåfall när man kommer hem ifrån skolan och inte orkar göra läxorna direkt ;) 

Skriv på kommentarerna vad ni vill se på bloggen :) Och ni kan oxå skicka hotmail: maddestar1@live.se 

:)) Vill göra bloggen lite roligare, så att man nt tappar några läsare. :* 

Juste, som jag skrev förut så heter bloggen nu "magdamagnusson.bloggplatsen.se" Lite töntigt med bloggmagdiz ^^ 

 

Kommentera om du gör det! :D <3 

Kram/Magda :)

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards