Magda

Alla inlägg under april 2012

Av Magda - 30 april 2012 23:26

  Ida & Jag xD 

Av Magda - 30 april 2012 23:19

 

Av Magda - 30 april 2012 19:07

Jag glömde att säga att jag ska börja med dagens sötis  & dagens blogg .   

Dagens sötis kommer nt bara handla om vem som skrivit sötast saker och sådär på bloggen.. Utan också vem som har varit snällast elr så under dagen..  

 

Jag kommer köra dagens sötis 1 gång i veckan, och dagens blogg 1 gång i veckan!

Skriv gärna på kommentarerna om jag har glömt dagens sötis elr dagens blogg! Juste, när detta året är slut, så kommer jag kolla igenom bloggen och se vem som har blivit dagens sötis flest gånger..   Den personen kommer jag skriva här på bloggen och.. Jag kommer ge den en  present! :D Eller flera presenter.... Så va riktigt snälla nuu!! Haha! :D                                                                                                                                Så att ni vet det så gör jag väldigt långa inlägg! Haha! Det bara blir så!                        Byebye! <3  






Av Magda - 30 april 2012 17:22

Hej! Jag skulle bara säga att vi vann mot Kalmar Södra i Söndags! :D

Jag räddade ett mål, jag slängde mig på bollen nr den va på mållinjen!!


Och.. Eftersom jag har varit sjuk så tappade jag andan på planen... D:

Det va så läskigt!! Jag fick hålla upp armarna och andas in och ut långsamt!

Det blev 1-0! Haha, kanske inte så mycket.. Men hela matchen tyckte jag att vi hade spelet.


Vi sees! :) <333


Kram!

Av Magda - 30 april 2012 17:05

Helluu!  

Just nu så är det ungefär 3 timmar tills vi ska gå till majbrasan... (vid 20.00) 

Men strax kommer mina kusiner! Kuligt! xD 

Jag ska vara vid scoutstugan.. Tror att det är ganska många som ska det!

Men.. Är det ngn som vet hur man lägger upp bilder och sådär..? ;)

Det är nog ganska svårt att förklara men.. Aja..


Hejdåå Sötnosaar! :D <3

Av Magda - 30 april 2012 14:29

Helluu! :) Jag har skapat en ny blogg! Jag heter Magda och är 11 år! 

Jag älskar fotboll och spelar teater. Jag älskar att va med kompisar och sådär! 

Jag har ett stort shopping intresse.. ;) Min blogg kommer väl handla om vardagen och sådär.. Hoppas du gillar den! Skriv gärna kommentarer! :D Nu i början kommer jag kanske inte lägga ut så mycket bilder och sånt.. Jag måste lära mig lite mer först! 


Jag kan tipsa om några bloggar som jag läser dagligen: tetteblogg.bloggplatsen.se

linnieblogg.bloggplatsen.se , bebbablogg.bloggplatsen.se , bloggmoiz.bloggplatsen.se.


Så! Ha det bra! Juste.. Ha det bra på valborg! Kraaam! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards