Magda

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Magda - 10 september 2012 16:59

Heej! :) Jag vet.. Jag har inte bloggat.. Men jag har haft så mycket annat för mig! 

Idag var det kroppkakor med sylt & grädde till lunch! :D Gott! 

Men hade ont i magen sen på gympan. Vi spelade brännboll på gympan. Men dock så kunde jag inte träffa bollen.. 

Så.. Jag antar att det var fel på bollen.. (Skoja!) Nu har Vera och jag haft det lite roligt!! 

Vi har typ gjort en blogg tillsammans! (: Det har vi velat göra ganska länge.. Men vi ska typ ha en mode blogg, bild, och så ska vi såklart skriva lite också. Ni kommer att få se bilderna från när jag var i USA! <3 Det blir väl roligt? Du har ju tjatat lite Miranda.. 

Den bloggen heter www.thesmileblog.blogg.se , vi har inte lagt ut nåt än. Håller på med vår header just nu. 

Jag ska byra blogg till blogg.se .. Ingen har ju typ bloggplatsen nu.. ? Det är lite UTE! ;P (Sorry alla som har det..) 

Vi spelade fotbollsmatch i helgen mot Rödsle. Vi vann med 3-1! ;D Ikväll klockan 6, så ska Vera och jag se på killarnas match på vallen. 

Dom möter Timmernabben. =) Jag har varit med Matilda, och vi sov över inatt! :D Jag vet.. Det är lite knasigt att sova över på en Söndag.. 

Men.. Jaja, vi var pigga i skolan idag ändån! ;) 

 

Vi syns! Jag har jätte många bilder på allt som har hänt den senaste veckan. Jill är jättesnäll och rolig! (Det är min mattelärare!) 

 

Kramizzar Vera och Magda! (-:

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards