Magda

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Magda - 14 september 2012 16:59

Jag har 30 unika! :D Vet inte om det e suuperbra, men det är det högsta jag har haft! Tack! <3 

Jag älskar er! =) 


Nu blir det fritidsgården! Kommer bilder! :D 

Av Magda - 14 september 2012 16:03

Hejsan! :) Idag i skolan var det roligt. Vi sitter ju typ i olika grupper.. Jag sitter med Lea, Erik, Axel och Acke. 

På Torsdag så ska vi typ ha ngn dag på stan med klassen och föreldrarna, alla grupper ska stå på varsitt ställe. 

Vi ska typ berätta om Söderport. Och vi ska visa lekarna man lekte på medeltiden. typ dra hank, dra oxe och sånt. 

Ida hade glömt sin nyckel. Så hon följde med mig hem. Vi har ätit ballerina choko, och risifrutti.. (: 

Ida har rotat lite i mina gamla lådor, hon hittade en gammal dagbok sen 2010. Hon läste upp den högt. 

Vilka kärleksproblem man hade!! Haha!! Jag skrev typ "ååh, jag saknar dig sjukt mycket. Jag blir så arg när du bara gillar henne". Och massa sånt, så har skrattat lite här nu... Vera & jag ska till fritidsgården klockan 5. Efter det sk jag till mamma, för att pappa ska åka till London. ;D 

Match mot IFK Kalmar på Söndag klockan 8 på morgonen! ;P Hur ska man orka?? Men jaja... 

 

Ps. Tycker inte ni det är riktigt höstväder idag ute?? Bra men ändå dåligt.. 

 

Kram på er! <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards