Magda

Alla inlägg under september 2012

Av Magda - 2 september 2012 19:29

Heej! (: 

Idag har det varit en redigt nice day! ;D Först hade vi fotbollsträning, det va kul! 

Fannys pappa och Lisas storebror fick vi ha som tränare idag.. Varken Mats elr Anders kunde..  

När jag hade dushat och ätit mat så åkte jag till Matilda. Vi har tagit massor med foton! =) (Kommer ni få se imorgon) 

Vi åkte upp och kollade på 98:orna när dom spelade match på vallen! Det blev 1-1, men dom var jätteduktiga! 

Ellen och Sanna var med och spelade! (: De var riktigt duktiga! Sanna stog i målet! :D 

Matilda hade typ gömt min mobil på hennes rum när jag var på toa, hon hade lagt den i en låda under sängen. 

Och den hade tydligen filmat hela tiden! I typ 3 timmar! ;D Haha! Och sen när hon kom på att hon hade gömt den så tog hon upp den och den var urladdad! Hehe.. Så att jag kan tyvärr inte ladda upp dom där bilderna vi tog ikväll. 

Men jag lägger upp dom imon! Men ni får ha en skön kväll! 

 

Här kommer ett par byxor jag köpte på Gina! De kostade väldigt mycket.. (600) Det är ju dyyrt! 

Men det var det väl värt elle?? Skriv vad ni tycker på kommentarerna! 

 

 

Snygga va?? :) 

 

Kram/ Magda 

Av Magda - 1 september 2012 12:11

Tjena! Idag har jag inte gjort nånting.. Tråkigt, men ändå skönt! :D Om någon vill va..

Call me maybe?? (: Jag har typ kollat lite bloggar och så.. nellieberntsson.se. Hon har sålde sin häst Bellmann igår!

Och hon la upp en video där hon var jätteledsen och grät.. Det e så hemskt att se henne så ledsen! :(

Jag har följt hennes blogg läääänge nu.. Och hon och Bellmann har så himla många minnen ihop!!

Liksom 5:a i SM.. Och massa andra tävlingar som jag inte kommer ihåg nu.. www.nellieberntsson.se

är en av Sveriges största bloggar! Så ta och kika in den! Hon är 12 år, och sjukt, sjukt mogen för sin ålder! ;)

Men iallafall, ni får ha det så bra! ;D


Kraam!


 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards