Magda

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Magda - 12 juli 2012 15:08

Heej! Fatta vad GRYMT jag har haft det denna månaden! :D 

Jag vet inte vart jag ska börja... New York och Los Angeles har ju varit roligast.. Upplevt mest saker.. ;** 

Ehh.. Las Vegas var chill! Man bara låg vid poolen hela dagen och stekte! :D 

Shopping, frihetsgudinnan, central park (känd, stor park), empire state bilding (ett as högt torn), och jag har sett tvilling tornen som blev chrashade (stavning?) .. Och shoppat såklart!<3 

Den här resan var ju typ "ones in a life time"! Fast jag kommer säkert komma dit igen! Det hoppas jag verkligen!, jag hoppas att ni gör det också! :D ♥ 

Det var många som liksom satt på gatan och hade skyltar där det tex stog "Homeless and Hungry, please help!" 

eller "Need money for weed!" .. Det var ju inte så kul! :/ Stackars dom! Och det värsta var ju att se när vi inte orkade äta upp all mat tex, och så såg man när en stog där och väntade på att vi skulle slänga maten.. Då kastade de sig på maten i soptunnan och började äta av våra räster.. Det kändes hämskt.. 

Jag har iallafall haft det hur bra som hälst! :) And I Love Lemonade! :P 

 

Det kommer komma hur mkt bilder som hälst om ett tag! :D <3 

Kram ♥ 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards