Magda

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Magda - 2 oktober 2012 15:13

Hejsan! :) Igår var jag hemma hos Ida. Jag var där till klockan 8, för att pappa & Tobbe hade träning till 8 ;) 

Vi typ va lite mobilnördar! Jag sms:ade, hon med, sen så spelade vi.. Vi kollade på Twilight , första filmen. 

Den e skit bra! Tipsar verkligen alla som nt har sett den, att antingen läsa böckerna eller se filmerna. 

Idag hade vi duathlon i skolan, vi sprang skoljoggen varvet, sen så cyklade vi det varvet. 

Sen sprang vi runt planern a 2 varv på vallen. Jag sprang ifrån mina kompisar. För jag ville verkligen satsa allt. Även fast det nt var en sån där "tävling". Allt det gjorde jag på 37 minuter. Jag kom 7:A av alla i hela femmorna. Och av tjejerna i 5a och 5b så kom jag 3:A. Hanna B i min klass var i mål först av tjejerna. Men jag är ganska nöjd :) 

Sen så pratde vi om Norge, vi såg en film också, den va bra. Tills på Torsdag ska vi läsa om Danmark. 

Om 7 min börjar min teater. Så jag måste typ gå snart! <3 Sen har jag träning. 

Jag venne om jag kanske rör på mig FÖR mycket?!? :P Hehe. Känner mig så slut i hela kroppen, i lederna och allting. .

Nu så ska jag gå.. Men vi ses nog snart! <3 

 

SES! ;**

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards