Magda

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Magda - 7 oktober 2012 08:42

Tjena bloggen! :D Nu är det höst på riktigt. Nu är det ju höst på riktigt! ;) Mysigt.. 

Snart är vi mitt inne i hösten, typ den 15 Oktober! <3 Igår var jag på en tant-innebandy cup hela dan. 

Låter inte så skoj, va? ^^ Men det va helt OK. Catharina, pappas, spelade innebandy. Och en i min klass mamma var med och spelade. Adrians mamma, träffade han där. Annethe min lärare skulle spelat i det laget. Men hon va inte där! ;/ Haha, men iaf! Det va 20 olika lag, kan räkna upp några, dom hade lite sånna här "fina" namn...

Läckeby Ladys, Matlaget, Fias Gäng, och Bandytanterna.. Det var dom lagen jag kom ihåg.. Hehe. 

Det gick ganska bra för Catharina, deras lag kom iaf i top 10. (: Jag hjälpte till i kiosken, och pressade egen juice av nektariner, apelsiner, äpplen och klementiner. De som sponsrade cupen var Barometern, Gina Tricot (!)  och CL98. Det laget min pappa är tränare i, och Tobbe spelar. ;) Så ja va tvungen att följa med. Blev lite uttråkad, så jag gick till Maxi och köpte en tidning (Julia) , såg att det e mode med färgade byxor? Trodde det va i våras.. :P Men det e väl coolt. På Tisdag har vi skolfoto! :D Men jag blir alltid så ful c; 

Hoppas nt jag får stå längst bak denna gången, får ALLTID göra det. Skulle va kul att sitta ngn gång! ;D <3 

 

Idag har jag träning (fotboll) :) Vid 11 typ. Tobbe och pappa är på innebandy cup med hans lag, mycket innebandy denna helgen.. Om jag skulle ha lite mer tid, skulle jag också vilja gå i innebandy. 

Här kommer 10 sporter/saker som jag går/vill börja på. 

 

1. Fotboll, går på.

2. Innebandy, vill börja. 

3. Teater, går på. 

4. Sång, vill börja. 

5. Friidrott, går på. 

6. Handboll, vill börja. 

7. Volleyboll, vill prova. 

8. Pingis, vill börja. 

9. Dans, vill börja. 

10. Tennis, vill börja. 

 

Det e mycket jag vill börja/prova på. :) Men jag hinner nt det! Tycker redan jag har lite för mycket. 

 

Ska till mamma idag. :) <3 Annars är dagen chill ;D 

Vad ska ni göra idag?

 

C ya (; (L)

 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards