Magda

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Magda - 15 oktober 2012 20:23

  Ni förstår inte hur mycket jag älskar er! :D 

Vi är grymmast! (L) Jag lovar att nästa år kommer vi komma först i serien om vi kämpar så som vi gjort detta året!.. 

JAAAAAAAAG ÄÄÄLSKAAAAAAAAAR HBK    VÄRLDENS BÄSTA LAG!! 


Av Magda - 15 oktober 2012 19:47

Hejsan! Det här blir sista inlägget för idag, eller ikväll kanske man ska säga!? c; 

Har duschat och ska snart åka till pappsen. :) Har packat klart också! 

Känner nu när jag släpper ut mitt hår att det luktar helt underbart..    

Det e ju den där "oljan" som jag fått av frisören. Jag har så tunt hår... För att det ska bli tjockare så tar jag i ngn slags olja som luktar AMAZIING! <3 Det e såklart mitt underbara shampo som luktar gott med! 

Jag använder:    Gliss passar alla hår typer! :D Jag tycker denna flaskan (vita på bilden) luktar godast! Den ljus rosa luktar också väldigt gott! :D Tipsar.. 

Jag vet att jag lägger ut väldigt många bilder. Men det e så kul. Inte kul kanske! Men säg gärna om ni gillar att jag gör det! ;D Ska tipsa några bloggar: 

 

www.nellieberntsson.se 

www.verad.blogg.se

lifeasmoizz.blogg.se

beccanea.bloggplatsen.se

mellasebba.blogg.se 

caicais.blogg.se 

 

Det e typ dom bloggarna jag läser! (OFTAST!) På Onsdag ska jag till tandläkaren. 

Och imon ska vårt lag se på U21 match på guldfågeln! <3 Kul! 

 

Jag säger "Godnatt!" :D <3 

Av Magda - 15 oktober 2012 15:34

Heej! Måndag again! ;) 

En helt vanlig skoldag idag.. Engelska, matte, kemi/fysik/teknik, och sista timmen hade vi idrott :D 

Det roligaste denna dagen iaf.. (: Det va ngn ny kille där. Han hette Daniel tror jag. En halv timme innan vår idrott så hade han fått reda på att han skulle ha oss. Så han frågade vad vi ville göra! ;D Sjukt bra!! 

Jag ville köra fotboll eller kägelboll :) Det blev kägelboll. Jättekul faktiskt! Ganska länge sen vi körde det.. <3 

Det regnade idag IGEN.. 3 dagar idag nu.. Även fast vädret e grått så betyder det nt att du och din stil också behöver va det, right? ;) 

 

Tycker google luras LITE.. 

 

Haha. Sån skillnad! :P Sök på "höst" på google. Och sedan kollar ni ut genom fönstret.. ;)

 

Nu ska jag fortsätta att göra läxor.. Ikväll ska jag till pappa. 

En sak till.. Gissa vad? Lea ska kanske flytta till detta området! :D Hoppas.. 

 

//Magda :**

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards