Magda

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Magda - 21 oktober 2012 17:24

Hejj! (: Idag va jag med Lea. Kom till henne vid klockan 11 typ! Vi höll på med hennes hamster Plopp! <3 (Så söt.) 

Sen så spelade vi Just Dace 3 (som sagt..) Jag va inte såå bra. Men på en dans va det faktiskt väldigt jämnt, right Lea? 

Vi bakade ngn paj och sen åt vi makaroner och falukorv. :) Mamma, Wilma (min låtsas syrra), Fredrk (mammas kille) och Wilmas gulliga valp kom. Valpen heter Nimbus. Det är en liten hårboll, och det går nt att beskriva hur söt han är..

Man vill bara krama om honom! <3 Hoppas jag får va vakt åt den ngn dag! ;D 

Mamma och jag åkte till Giraffen.. Vi skulle köpa inneskor till mej som jag ska ha på både fotbollsträningarna inne sen, friidrottsträningarna inne IMORGON, och inomhusgympan på skolan! (: Köpte dom på Team Sportia. 

De va sånna jag hade innan fast andra färger. De är så sköna! :D Passar min fot perfekt. Jag e en nike tjej! 

Men adidas är grymt! ;** Jag höll på att somna i bilen påvägen hem. Den här helgen har varit kul. Men det har varit så mycket HELATIDEN. Man hinner aldrig typ chilla, kolla på tv:n eller sånt. :/ 

Pappa e på GFA, han kollar på KFF mot Malmö. Hoppas det går bra för dom, annars så blir det inte så kul när pappa kommer hem.. (han brukar bli lite sådär ifall de förlorar) Sry att jag nt lägger ut bilder. 

Men min mobil är trög.. 

 

Tjaoo!

Av Magda - 21 oktober 2012 10:07

Bjuder på denna...

 

Fina va? ;D Ses!

Av Magda - 21 oktober 2012 10:07

Bjuder på denna...

 

Fina va? ;D Ses!

Av Magda - 21 oktober 2012 09:31

Tjoo! ;) Igår va jag på stan med Matilda! Vi åt på Thai Silk och hade jätte kul! ;D

Sen cyklade pappa, jag och Tobbe in till bowlinghallen.. Det va inte så jobbigt som jag hade trott! (:

När vi kom fram va vi tidiga.. Men vi satt där och väntade. Sen kom dom. Och jag har saknat Emma jättemycket! <3

Så det va kul att träffa henne! Vi va dom ända som cyklade. De andra tog bussen. På bowlingen så gick det gaanska bra. Men jag kom sist. Men jag är ju ändå mycket mindre än dom flesta (de är 14, 15, 16, 17 år)

Fick tre strike! ;D Haha. Sen gick vi till McDonalds. (;  .. Sen vid halv 10 typ så cyklade vi hem..

Det va mörkt då... ;) Men det va mysigt. När vi kom hem så kollade jag på ngn film på tvn.

Idag ska jag va med Lea. Vi ska va hos henne. Vi kanske ska typ spela wii (JustDance3) ;D Det e skit kul!

Sen ska jag typ åka och köpa inne skor.. ;)


Livet Leker..

Hörs ;) <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards