Magda

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Magda - 4 oktober 2012 14:11

Hej :/ Idag tog vi en spruta, och vi ska ta 2 till framöver, en i December & en till i April.. :(

Jag mår piss. Elna (skolsköterskan) sa att man kunde få lite huvudverk och så.. Men jag fick mer än så. 

Ja spydde, och har typ feber. Är skit blek och helt yr :( Jag (och många fler) har legat där hos syster hela dagen. 

Det var bara tjejerna som tog sprutan. Men man behövde nt om man nt ville. 

Efter luchen fick jag skit ont i magen! D; Den här dagen har varit den dåligaste hittills. 

Inte alls mått bra idag efter den där sprutan.. Jag brukar ju nt bli så.. Inte ens lite!!

Men idag, så mådde jag inte alls bra. Satt med spypåse och en blöt handduk i pannan. Jag ville åka hem, men gjorde aldrig det. :/ Nu sitter jag här i soffan och kollar på tv. Kollade på typ geografens testamente? :P 

Kommer ihåg när vi såg det i 4:an. Haha :) Ska nog byta kanal nu.. Det e några möss som pratar typ arabiska på tv:n nu. -.- Jaja, hoppas jag snart mår bättre. 

 

Kram <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards