Magda

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Magda - 14 oktober 2012 17:58

Hejsan bloggen! :D Idag är det Söndag.. (För ni som inte visste det alltså..) skoja. 

Idag så har jag varit med Matilda. Först åkte vi iväg på Filles match (hennes lillebror) . Det blev 7-2 till Kalmar Södra. 

Men dom va säkert duktiga. Matilda och jag kollade inte så mycket, vi sköt lite på varandra i målet. Matilda är ju skadad. Hon har en blödning i vaden :/ Stackarn.. Men sånt e livet ;D 

Jag masserade henne lite i bilen. Vi tog bak både framsäterna så mycket det gick. Vi hade det jätte mysigt! <3

Sen åkte vi till Giraffen. ;) Skulle kolla på ngn jacka till Matilda på Team Sportia. Men hon gillade den nt. 

Sen gick vi till Intersport. ;D Där köpte de några saker tror jag. Filip hade också en kompis med sig. Sen åkte vi hem. Och jag fick se Matildas snygga Real Madrid tröja. Det är den nyaste (; Den ser ut såhär: 

  fast mycket snyggare i verkligheten tyckte jag! :D 

 

Vi har webbat med Matildas kille ;) 

Nu har jag städat på mitt rum, värsta bombnedslaget.... :O 

Imon är det skola. Vi ska börja ett nytt kappitel i matten eller vad det heter. ;) 

Inget roligt väder ute idag. Ungefär som de va i Madesjö när vi spelade... 

 

Kram! (:

 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards