Magda

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Magda - 29 oktober 2012 20:51

Tjoo Kååmpizzar! <3 Sista inlägget för idag.. Mår lite bättre. Har ingen feber, men har fortfarande sjukt ont i halsen och förkylningen bara blir värre! :/ Hoppas jag kan gå på träningen imon iaf!

Hittade massor med gamla blder på mig! :D Haha. så sööt man va! :) <3

 

Yeah! C; Its me!

 

Haha, så söt min?! :D Haha!

 

Gulligull! <3 Puss på dig!

 

Haha. Fjortis? :D Skoja bara. Men.. Trodde väl kanske det?! <3 Hihi

 

ÄLSKADE fotboll redan dåå! <3 :D

 

Låtsas att man gör måål! xD <3

 

Yeeees!! :DDDD <3 Skoja bara!

Men det va nog så jag tänkte!

Tänk att detta var 4 år sen! Man har ju förendrats myyyyycket på 4 år! ;D <3

Jaja, men nu blev inlägget lite roligare kanske? =) Haha!

Fotboll var ju lika viktigt då som nu! <3 Tror jag föddes med en fotboll under armen faktiskt..

Har alltid älskat fotboll <3 (: Det betyder otroligt mycket för mej. Typ mitt liv, aa nästan iaf! <3

Ska fortsätta att kolla på "Ensam Mamma Söker" nu på 3:an!

Godnatt! ;**

Av Magda - 29 oktober 2012 18:03

Hej på er! C;

Idag är jag sjuk.. :( Inte roligt.. Har liite feber, men inte mkt alls.. Och så har jag jätte ont i halsen och är helt genomförkyld! ååååh, hatar att vara sjuk! Inte alls kul!    

Har varit hemma hela dagen.. Cyklade bara till Ica för att få lite luft. Kedjan hoppade på vägen dit.. :O

Jag har ju INGEN ANING hur man gör!?! Så jag fick leda cykeln till ICA och sen tillbaka. JOBBIGT! Ne, nu ska jag inte klaga på allting.. Men hade ju varit bra ifall Vera var med då! Hahaha, hon lagade min kedja en gång när den hoppade på vägen hem från skolan! <3

Jag mår iaf inte alls bra.. :/ Har läst en Frida-tidning (köpte den på ICA) Tycker nästan FRIDA är bättre än JULIA..

Iaf denna tidningen!  

Den va sjukt kul att läsa! ;D Känns som min näsa ska sprängas typ.. :P

Tog lite "näsdroppar" nu! Ni fattar säkert vad jag menar.. Typ nezeril elr nåt.. ;) Även kallat "nässpray".. :P Hehe.

Har typ inget att skriva om.. Vad tycker ni jag ska skriva om? :) Ni har ju förstått vad jag har gjort idag.

Ingenting, varit sjuk.. D; BLÄÄ!

 

Juste.. Mamma kommer snart hem.. Och då har hon köpt McDonalds till mej! ;** <3 Nu kan jag längta till det!

Ha det så braaa ! =) Älskar er! I know you know that, darlings!

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards