Magda

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Magda - 25 december 2012 11:21

Så fel det kan bli ibland! Jag var ju nt klar med förra inlägget! :O
Men detta fick jag i julklapp av pappa, Tinna, farmor, Tobias, Emma & Max.
Blev jätte nöjd! Jag fick även en hårborste av Tobbe som han har köpt på TGR för 10 kr !
Men den var bra! Haha ! :)
Puss&Kram

Av Magda - 25 december 2012 11:14

Hej! :**
Jag har haft världens bästa julafton! ;) Efter julklappsutdelningen (jag var tomte) xD Hahah.. Jag fick dela ut paketen! Efter det så åkte vi till "bogård" där bor Emma & Max kusiner Linnea & Oscar. Men Oscar har flyttat hemifrån men firade jul där. Dom bor typ i ett slott.. N kan aldrig ana hur stort det är! Och på övervåningen så har dom några mörka rum! Vi körde kurragömma, jag räknade. Och då skulle dom gömma sig på övervåningen! Och då öppnade jag typ ett "förråd" .. Och Emma & Linnea skrämde mig så jag fik hjärtat i halsgropen! :O Haha.
Men sen dansade vi runt granen & en långdans.. :) Sen spelade vi spel (twister, tjuv & polis och något mer..) Det var ganska många som var där! Jag, Tobias, Emma, Max, Linnea, Oscar, Joel & Sofie (Linneas kusiner), pappa, Tinna och fler vuxna. (; Haha, ska säga hur gamla alla är! Jag är 11.. Hehe. Tobbe, 14. Emma, 16. Max, 14. Linnea, 13. Oscar, 18-20? Joel, 11. Sofie, 9-10?
Haha.. Inte världens intressantaste.. Ken nu vet ni :) Och

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards