Magda

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Magda - 4 december 2012 20:01

Söta du! <3 :)
Är avundssjuk att du fick nummer 7! Woopa avis style!!

Av Magda - 4 december 2012 17:30

Tjabba Tjena Hallå! :D 

 


Hej på er alla underbara läsare! Ni ser rubriken.. Jag tycker det är skit mysigt med snö! Jag blir sjukt pigg och glad av snön, även fast det är liite kallt ibland C: Men jag har myycket kläder på mig! :) Så jag fryser inte!! 

Har nyss varit på teatern, det var ett pa´r svettstrumpor i killarnas omklädningsrum!! Haha, jag kastade dom på Alicia i min teatergrupp! Haha! Det va askul... Men iaf, vi ska ju spela upp för skolan på Fredag! (: Lite nervöst, men nu har vi ju spelat upp en gång på Kalmar Teater. Så det känns bra! 6:orna ska oxå se.. (de brukar nt göra det) Men de vill väl bara kolla för att slippa lektion, right? ;) Så brukar det va iaf! -.- 

Jag har bestämt mig för att sluta på friidrotten, tråkigt nog.. Men asså jag har "tröttnat" på det och säger liksom inte "Åhh, nu är det friidrott, fan vad kuul!" Som jag gör när det är fotbollsträning. Friidrott är ju en väldigt bra träning & man får kondition och så. (; Jag ska ta det lugnt med friidrotten ett tag. Vill nämligen börja med handboll :D Jag tror faktiskt jag ska det. Tycker det värkar riktigt kul! ;D Det dåliga är att handbollen är typ samma dagar som fotbollen. (En i min klass spelar handboll) Och så är jag lite rädd att jag kanske är asdålig och så är dom värsta proffsen! D: 

Men ingen är väl skitbra när man börjar på en sport?! Om jag inte gillar handboll så funderar jag på innebandy. :) Haha. Jag är lite "aktivitetgalen".. Men jag älskar att röra på mej och träna! :) Min pappa är tränare i innebandy, i CL98IC heter "klubben" eller vad man säger.. Min storebror har spelat innebandy sen han va 8, nu är han 14.. 

Så isånnafall skulle Tobbe kunna lära mig lite om innebandy! :) Perfa! Men Emma (min "låtsasstorasyster") går på handbollsgymnasium i Växjö. Och hon är grym på handboll! ;D Så.. Hon skulle kunna lära mig lite regler och sånt i handboll! ;) 

 Idag på idrotten så spelade vi just bandy faktiskt :) Och det är ju roligt!! 

Idag va det tacos i skolan, muums! :D <3 

Nu ska jag öva multiplikationstabbelerna. Vi har det som läxa imon c; Vi ska klara dom på 5 min. Jag tror jag klarade det på 3 förra gången, så detta kommer nog gå bra! :) 

Yepp, ses då.. ;**

 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards