Magda

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Magda - 2 december 2012 19:53

Hej godingar! :)

Idag är det då första advent, mycket trevligt! Jag har haft en mysig dag idag! Det är nog eftersom att det har snöat så mycket! Jag älskar det! <3
Men vi sov hos Catharina inatt i Smedby. Jag sov på en luftmaddrass ;) Men när jag vaknade trillade jag ner från den :O Så jag har lite ont i höften.. Klantiga jag! :P Vi åt frukost och va ute i snön! ;D Åh, älskar att man blir så pigg och glad när man ser allt vitt ute! Älskar vintern.. Och inte bara för att jag fyller år då! -.- Jo, kanske lite därför..! Men mest för snön, lussebullar, pepparkakor, mys och JULAFTON såklart!! Men idag har jag haft snöbollskrig med Torbjörn. Ne, han heter inte så.. Men önska han hette det! Så roligt det hade varit!! Haha!! Men jag kallar han för det iaf! :D Han heter ju egentligen Tobbe, neej han heter Bobias, nej Tobias menar jag ju!! :P Vi hade snöbollskrig iallafall.. Och han mulade mig minst 10 gånger..! Det svider fortfarande i ansiktet! D: Imon, då jävlar!! Sen så har jag hjälpt pappa att skotta. Han va happymann efteråt! :D Jag, mamma och Torbjörn har varit på Hansa. Köpt lite saker man behöver nu i vinter! Vantar, vinterskor, överdragsbyxor & så.. Inte så mycket mer att säga.. Ska se solsidan strax! ;D Sköjj.. Det är iallafall julstämning här hemma, härligt tycker jag! <3 ;** Torbjörn har studie dag imon, attans va fubbit!! Jaja..
Ni får ha en bra Söndagskväll! Nu får ni se en väldigt fin bild när Tobias mulat mig.. Jag va superglad! Not.. Och så får ni se en bild på Ronaldos mage.. Hot! <3 Världens snyggaste! :** Bye!

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards