Magda

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Magda - 6 december 2012 18:31

Heej finisaar!   

Ni har säkert tröttnat lite på att jag bara skriver om vardagen.. Så tänkte ha typ "9 dagars bilder".. ;) Typ såhär: 

Dag 1: Kort på mig själv som jag gillar.

Dag 2: Kort på mig själv som jag hatar.

Dag 3: Bild som väcker minnen.

Dag 4: Låt som jag gillar.

Dag 5: Mitt husdjur.

Dag 6: En person jag saknar.

Dag 7: En rolig person. 

Dag 8: Någon som jag ser upp till. 

Dag 9: Någon jag litar på mest. 

 

Så, det va alla dagarna och jag kommer börja imon :) Idag efter lunchen så åkte vi buss in till ngn skola i Ljungbyholm. 

Vi skulle kolla på en konsärt (Typ odd, fiol, nyckelharpa) Då va det en "man" som hette Torbjörn med hans kompis från Palestina Humam Awad hette han. De spelade instrument och vi fick ställa olika frågor till Humam. Han kommer från ngn stad i Palestina. Det va en farlig tid när han växte upp där. Han flyttade till Sverige när han va 18 år. ;) Vi fick typ ställa frågor som "hur gammal var du när du flyttade till Sverige?" eller "I vilket land är det godast mat, Sverige eller Palestina?" och sånna frågor. Det va inte bara 5a och 5b, Ljungbyholmsskolan var där oxå, alltså 5a och b.. Jag va ju på teaterläger förra året med Moa i min klass. Vi träffade 2 tjejer ifrån Ljungbyholm, de hette Wilma och Lina. Vi 4 blev kompisar och så. :) Så jag kände igen dom. Sen så följde Ida med hem. Vi kollade på "portkod 1321".. Haha, har sett den typ 3-4 gånger på raken nu! ;D Haha, igår ville Vera se och idag ville Ida se.. Imon har vi engelska läxa!  (: Så MÅSTE plugga nu! Men först kommer 2 bilder som stämmer in på mig! <3 

 

Haha, detta händer typ VARJE gång, ellerhur? 

 

Gjorde inte typ alla det? Ni oxå? C: Haha! 

Så, det va mitt inlägg :) Hope you are happy, friends! ;** 

PussochKram 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards