Magda

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Magda - 8 december 2012 21:27

Hey! (: Har haft världens bästa dag (y)
Dagen började med julkalendern & risgrynsgröt.. ;) Vid halv 11 tiden gick Lea och jag till skolan och åkte pulka. Hon skulle va hemma vid 11 så vi gick hem då. :) Sen vid 1 så skjutsade mamma in mig och Maja till stan. Vi skulle köpa julklappar och mysa <3 Jag skulle oxå försöka hitta något jag kan ha på julafton & så. ;) Jag hittade en jättefin glittrig topp på BikBok. Den kostade 299:- kr, tänkte att man kunde ha den till röda byxor eller ngn annan färg på julafton. (har fått 1000 kr av mamma som ska spenderas åt julklappar & så.) sen så va det 2 nagellack för 39 kr, så valde en blå/grön färg och vanligt vitt nagellack är alltid bra att ha. Man fick även välja mellan spännen och snoddar, man fick ta 2 för 19 kr, jag köpte (valde) typ gråa snoddar & vanliga hårnålar. Sen så fick man nåt smycke om man handlade för över 300 kr. Då fick jag ett par örhängen som va helt okej :) Sen så har jag köpt julklappar & så <3 Vi åt på thaisilk vid 12tiden ;) Det va skittgott för båda va aphungriga xD Vi tog bussen hem vid 16.40, ni vet att det kan bli lite vingligt när man ställer sig upp när bussen ska stanna så man måste hålla i sig i nåt..? Jag gjorde inte det, utan jag höll på att sätta mig i en gubbes knä!!! :O Han hade en sån här "bebismössa" på sig. Ni vet en sån där med band på varsin sida som hänger ner vid öronen! ;D Och det va jättepinsamt, för på bussen hade Maja och jag skojat om att jag skulle sätta mig i hans knä och dra i ett av banden! xD Och så va det just HAN! Jag bara "ojjjj! Föörlååt!" Efteråt så skrattade vi ijhäl oss! (Såklart!) ;D Det är alltid lika kul att va med Maja! Men ibland skämmer hon ut mig.. Tex att hon satte på "Im sexy and I know It" i bussen ashögt... Det va liiiite pinsamt C: Men när vi kom hem stack vi och åkte pulka:) Det va Kuligt! Och nu är jag väldigt trött efter denna dagen.. ;) Så nu ska jag typ sova c; <3 Imon är det 2dra advent! Myys! (:
Ha det bäst..
//XoXo Magdaa! <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards