Magda

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Magda - 16 december 2012 15:43

Hejj! (: Igårkväll blev det sent, vi stannade länge hos kusinerna. Vi kom hem typ halv 1.. Så imorse vaknade hag vid 10 och ville bara SOVA vidare.. Och vi hade fotbollsträning vid 11 och jag var skittrött och hade huvudverk.. Så jag skippade träningen.. D; Jag vet inte vrf jag är så trött... Kanske för att det va så mycketigår. Men idag så följde jag med Emma & Catharina till stan. De skulle handla lite julklappar.. (Jag har ju redan handlat alla mina) ;D <3 Sen åt vi kroppkakor ;) Muuums! Ikväll blir det pizzatime med laget i klubbstugan! :D Vid 5 ska jag dit! <3 Ja, så har min dag varit.. Nu ska jag sova.. Ellernåt.. ;) Ps. Har sett OneDirection filmen! Så jävla grymma! <3 Jag ÄLSKAR er!! <333 Gissa vad jag drömde inatt?! Typ att de lottade vem i Rinkabyholm som skylle få träffa OneDirection.. Och att det blev jag!!! Drömmen var såå verklig (förutom att jag aldrig kommer få träffa dom..) Men det kändes som att det var på riktigt! Och så vaknade jag, så jäkla trist! Jag är typ kär i Harry Styles! Och lite i de andra oxå! <3 Haha.. Jag älskar dom! Och jag har 2 drömmar! Att träffa OneDirection! & att spela fotboll med Ronaldo & Messi <3 Haha, ni tycker säkert jag är konstig. Men manbian väl få drömma?! Ses!/M

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards