Magda

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Magda - 5 december 2012 19:46

Heej! :)
Idag följde Vera & Ida med mej hem efter skolan. Vi åt melkanmål & va dampiga.. xD ? Ida skulle hem vid 3. Sen kollade Vera & jag på "portkod 1321" . Vi hann kolla på 9/10 avsnitt. Vi hann nt kolla på sista. För sen så skulle vi till fritidsgården (aslängesen jag va där!) Vi åt panpizza, det fanns bara blåa kvar, men det va okej! ;) De har en kontorsstol inne i köket/kontoret. Jag satte mig på knäna på den med ryggstödet framför mig...
Den skrivbordsstolen är ganska hög och det va sånna där rullgrejor där under. Jag typ lutade mig fram lite. För jag hade provat det innan. Då sa jag till Vera "Vera, det känns som denna tippar snart!" Och Vera stog med ryggen till och fixade vesticken och det! Och så trillade hela jag, min cocacola cherry och skrivbordsstolen framåt!! Och jag spillde ut hela colan!!!! Nee, det va inte det som va grejen.. Utan att jag gjorde illa mig lite (knät) och att jag bara skrattade as mkt även fast det kändes.. Jag är typ blå på hela knät! ;P Jag sa till vera "du borde filmat det!" Haha, det va inte kul! Fast ändå lite! ;) Sen så spelade vi biljard & jag vann! ? Även fast jag e sämst på biljard.. Kan knappt träffa "bollen"! Det kan nt du heller, Vera! Skoja bara, fattar inte hur jag kunde vinna :) Vera är myycket bättre än mig!
Men nu ska jag strax se på "bonde söker fru" .. :) ? Yepp, yepp ;D
Ha en nice Onsdag! (:
Ses finisar! ;** Ful bild, whatever..

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards