Magda

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Magda - 23 december 2012 19:22

Vaa?! Detta kan ju nt vara sant...?! :OOO
Jag tror jag vet ALLT om Harry.. Men detta hade jag ingen aning om.. Jag vet såklart
att de dejtar! Men läste nyss såhär : När de kommer hem ifrån nattklubben.. Eller har hånglat färdigt, så har de verkligen ingenting att prata om! Taylor tycker Harry är tråkig.
+ att Taylor har fått en massa hot ifrån Harrys fans.. Eftersom de inte tycker att de ska vara tsm!!
Men jag tycker de är jättefina tillsammans! Synd bara att Taylor tröttnat D:
Blev liiiite chockad när jag läste att hon var gravid.. Vene om jag ska tro på det elr ej..! Tidningarna skriver ju lite osanna grejer ibland!! Jag ska ta reda på detta, så skriver jag sen! (Kanske nt idag!)
/Magda:)

Av Magda - 23 december 2012 17:49

Hej alla goa läsare! :D (Bloggar från IPaden)

Förlåt för dålig uppdatering nu i helgen och så! Har varit med Matilda nästan hela helgen! På Lördagen så hade vi 2 timmars träning i
sporthallen! :) Vi fick veta lagen till Barometern Cup som vi ska vara med i den 5 Januari! Vi ska vara 2 lag, för annars får man inte spela mycket alls.. Matcherna är 13 min. ;)
Efter träningen åkte Matilda och jag till stan (: Jag handlade ytterligare julklappar! Och så köpte jag en tajt röd kjol på h&m. Den var superbillig, 30 kr!! Rea (: <3
Sen sov jag hos henne! Vi hade det jätte mysigt!
Nu byter jag ämne! Det är JULAFTON imon! :DDDDD Jag längtar sååååå mycket! Vi (jag, Tobbe & pappa ska fira hemma hos Catharina) med Emma, Max & Catharina! Vi är där nu, ska sova där inatt. Jag har kollat på alla paketen och granskat dom noooga!
Haha.. C:
God Jul & Gott Nytt År !
Ni får ha en jätte bra jul & hoppas att ni får fina julklappar!
Merry Christmas! <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards