Magda

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Magda - 13 december 2012 16:23

Hej! Jag har inte bloggar på länge, men har nt hunnit.. :/ Vi har haft prov och snart är det ju jul! <3 Så har handlat julklappar med vänner och sådär! ;) Jag har gjort mycket denna veckan! På Lördag ska jag, Moa, Vera och Ida gå på Hansa. :)
Idag var det lucia i skolan (6:orna) , de var jätte bra & sjöng fint! <3 Efter lunchen kollade vi på film (pappa polis av Laura Trenter) Vi ska typ jobba lite med Laura Trenter.. Vi läser hennes bok "det brinner!" Den filmen har jag sett väldigt många gånger, så jag vet exakt vad som händer och så. Men det vet ju inte de andra, så jag ska va tyst om det! (; Imon är det Frredaag! Sååå sköönt! <3 Jag kommer nog inte skriva så många inlägg, det är så mycket just nu.. Merry Christmas! :D
Ha en bra jul nu! Only 11 days until christmas, buddies! <3
Hejdåå kååmpisar!

Av Magda - 13 december 2012 16:23

Hej! Jag har inte bloggar på länge, men har nt hunnit.. :/ Vi har haft prov och snart är det ju jul! <3 Så har handlat julklappar med vänner och sådär! ;) Jag har gjort mycket denna veckan! På Lördag ska jag, Moa, Vera och Ida gå på Hansa. :)
Idag var det lucia i skolan (6:orna) , de var jätte bra & sjöng fint! <3 Efter lunchen kollade vi på film (pappa polis av Laura Trenter) Vi ska typ jobba lite med Laura Trenter.. Vi läser hennes bok "det brinner!" Den filmen har jag sett väldigt många gånger, så jag vet exakt vad som händer och så. Men det vet ju inte de andra, så jag ska va tyst om det! (; Imon är det Frredaag! Sååå sköönt! <3 Jag kommer nog inte skriva så många inlägg, det är så mycket just nu.. Merry Christmas! :D
Ha en bra jul nu! Only 11 days until christmas, buddies! <3
Hejdåå kååmpisar!

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards