Magda

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Magda - 21 december 2012 21:22

De dejtar..

Det vet nog hela världen om! <3 Jag hoppas verkligen det kan bli dom två!

Mina 2 idoler <3 Haylor, de har redan fått ett namn! :)

I April, då Taylor var som kärast i Harry så såg hon en bild på Harry och modellen Emma Ostilly när de hånglade.

 Taylor var väldigt besviken och det blev inget mellan dom.. Och nu i November så började Harry skicka sms till Taylor om att han ville ha en chans till.. Och det fick han! :) Nu dejtar dom! <3 Jag hoppas verkligen det kan bli något mellan dom!! Man har sett dom hålla handen och det är kärlek mellan dom, jag vet det!



 

Förstår att Taylor blev sårad... Ingen mer Emma!!!!

Haha.. <3 Haylor ska det va!

 

Så fina tillsammans ;** <3

Hoppas :))

XoXo/Magda



Av Magda - 21 december 2012 12:52

Hej allihopa! :D 

 

Har haft liiten bloggpaus.. Men man är så trött nu.. Man orkar inte blogga, även fast man vill! 

Men nu sitter jag här med Elle & Belle! Haha.. Belle är Vera (verad.blogg.se) och Elle är Ida! :) 

Dom får heta så från och med nu! 

Vi ska till stan strax! :)) <3 Kul! Det blir myysigt! :) Vi kommer ha lika kul som vi alltid har! 

Ni får ha världens bästa och skönaste jullov! :DDD 

 

Ses! C: 

 

Elle leker påse, hon ska jaga Belle! xD <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards