Magda

Alla inlägg under november 2012

Av Magda - 18 november 2012 20:58

Tjoo! :D Har nyss "klickat hem" 2 tröjor från Gina! :) Såhär såg de ut:

 

Denna kostar: 199:- kr. Den är superskön! Provade den & den andra idag på Baronen! (: 

 

Denna kostar: 149:- kr. Den är ganska tajt i armarna, men också skän och man kan ju ha den till jeans och.. aa typ allting! (: Den grå tröjan passar ju till alla byxor, spelar ingen roll vilken färg! :D 

Ni hittar tröjorna på www.ginatricot.com

Imon ska jag ta ett till hål i örat. :) Ha det bra!


XOXO MAGDA 


Av Magda - 18 november 2012 18:18

Här kommer bilder! ;)
Haha.. Den bruna sörjan som ni ser på bilden där nere är ketchup & peppar! Maja sa att det va gott.. Så hon gick och hämtade det! ;D och det var inte gott.. Haha, Maja tog hela den och stoppade in i munnen! xD
Men nu får ni se allt ifrån kläder till Ben&Jerrys! :D vi ser lite fjortis ut...
Haha! Men har en bra kväll! <3
Kram på er!!

Av Magda - 18 november 2012 18:18

Här kommer bilder! ;)
Haha.. Den bruna sörjan som ni ser på bilden där nere är ketchup & peppar! Maja sa att det va gott.. Så hon gick och hämtade det! ;D och det var inte gott.. Haha, Maja tog hela den och stoppade in i munnen! xD
Men nu får ni se allt ifrån kläder till Ben&Jerrys! :D vi ser lite fjortis ut...
Haha! Men har en bra kväll! <3
Kram på er!!

Av Magda - 18 november 2012 13:02

Coolingarna! :)

Av Magda - 18 november 2012 11:07

Hej på er!! :D
Igår när vi åkte hem så var klockan halv 3 på natten! D; Så jag var skit trött! Skulle lagt ut en bild på Kalles tårta.. Men..
Orkade nt! Så jag lägger ut den nu! Deras familj är helt galna i Leksand ( ett hockey-lag ) Dom har allt i det! Handdukar, tårtan, brödrost, kuddar, täcken, tröjor, dukar m.m ;)
Vid 1-tiden ska jag och Maja ta en buss in till stan. Kanske ta en fika och gå runt och kolla lite.. :) Mys!
Kommer säkert bilder! <3 Imon är det ju studiedag! Hade nästan glömt det! :O <3 Skönt!
Aja, nu kommer en bild på Kalles tårta! :)
Ha en bra dag! :D

Av Magda - 18 november 2012 11:07

Hej på er!! :D
Igår när vi åkte hem så var klockan halv 3 på natten! D; Så jag var skit trött! Skulle lagt ut en bild på Kalles tårta.. Men..
Orkade nt! Så jag lägger ut den nu! Deras familj är helt galna i Leksand ( ett hockey-lag ) Dom har allt i det! Handdukar, tårtan, brödrost, kuddar, täcken, tröjor, dukar m.m ;)
Vid 1-tiden ska jag och Maja ta en buss in till stan. Kanske ta en fika och gå runt och kolla lite.. :) Mys!
Kommer säkert bilder! <3 Imon är det ju studiedag! Hade nästan glömt det! :O <3 Skönt!
Aja, nu kommer en bild på Kalles tårta! :)
Ha en bra dag! :D

Av Magda - 18 november 2012 11:05

Hej på er!! :D
Igår när vi åkte hem så var klockan halv 3 på natten! D; Så jag var skit trött! Skulle lagt ut en bild på Kalles tårta.. Men..
Orkade nt! Så jag lägger ut den nu! Deras familj är helt galna i Leksand ( ett hockey-lag ) Dom har allt i det! Handdukar, tårtan, brödrost, kuddar, täcken, tröjor, dukar m.m ;)
Vid 1-tiden ska jag och Maja ta en buss in till stan. Kanske ta en fika och gå runt och kolla lite.. :) Mys!
Kommer säkert bilder! <3 Imon är det ju studiedag! Hade nästan glömt det! :O <3 Skönt!
Aja, nu kommer en bild på Kalles tårta! :)
Ha en bra dag! :D

Av Magda - 17 november 2012 20:39

Tjo! Sitter här i soffan och spelar FIFA 13! :D Haha. Alla vinner över mej D:
Men är såklart duktig eftersom jag har Real Madrid! ;) Ronaldo, han e ju bäst!
Nu ska jag skriva vilka lag alla har (vi kör turnering!)
Magda- Real Madrid! <3
Tobbe- FCBayren
Oscar- FC Barcelona
Kalle- Manchester City

Så.. Jag har ju lätt bäst lag! :D <3 Barcelona e väl okej.. Men Messi.. Ronaldo: Så much better! :D Ni som gillar Messi bättre ( de flesta ) .. Hoppas ni nt slutar läsa min blogg nu.. ;) haha. På bilden ser tv:n helt vit ut.. Men det är Manchester City som möter FCBayren!
Ses! ^^

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards