Magda

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Magda - 12 november 2012 19:50

Tjosan! C:

Japp, ni ser rubriken.. Måndagar brukar vara så dryga. Men denna Måndagen va helt okej! :)

Bortsätt från en lektion.. Typ Kemi/Fysik/Biologi lektionen. Den va skit dryg D: Kändes som vi aldrig fick rast -.-

Han bara pratar asmkt. :O Och lektionen va tråkig. Hah! ^^ Så det va sådär.. :/ Lea och jag gick tillsammans hem från skolan. Vi åt mellanmål hos henne och kollade på gamla avsnitt av solsidan! :D Haha!

Vi har gått lite fram och tillbaka hela tiden sen vi kom hem från skolan. Fresten! Har fått bilderna och skolkatalogen nu! :) Jag blev asful på båda såklart.. D: Lea och jag skulle göra läxor också.. Men det blev mest flams C; Haha! Vi typ skrattade as mycket! Nu ska jag strax gå och duscha.. Visste nt att klockan va såhär mycket!

Ska ha ett speciellt shampo och hårinpackning ikväll! Hoppas håret blir fint av det! :D

Tänkte lägga upp en bild på ett öga som va as fint! :D Även fast kag gillar bruna ögon (ta inte illa upp ni som har blå..) så tyckte jag detta ögat va underbart fint! :)

 

Tyckte inte ni det?! :O <3

Imon blir en ganska stressig dag. Så hinner nog inte blogga. Kanske på mobilen i sånna fall.

Men tycker det är mycket roligare att blogga från datan.. ;)


XoXo Magda!

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards