Magda

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Magda - 1 november 2012 18:10

.. Lite random rubrik, vet! ;) Har lite brist på rubriker, men..Tjoo iaf! ;D Är med Maja! Hade glömt bort att de va träning idag! Men kan ju nt vara med på träningen idag.. Har ju varit sjuk... -.- Men ska kolla på! ;)
Maja & jag har typ varit ute på lekplatsen! ?
Nu ska vi dricka oboy! (y)
Ciao! (:

Av Magda - 1 november 2012 16:18

Hej! ;D
Är faktiskt inte sjuk idag! Det gick jättebra igår när vi gick trick or treat! xD Haha! ;) vi fick en del godis!
Nu har pappa och jag varit inne i Kalmar BTKs pingis-hall. För att Tobbe och hans kompisar skulle spela lite innebandy i hallen bredvid! Haha, jag e ju nt bäst på pingis.. c;
Men tycker pingis e kul! :D
Vi åkte sen till Media Markt.. Pappa skulle ha ngn sladd typ.. ;) Sen så har vi fixat mitt abonnemang. Så jag kan skicka sms och surfa! Och då menar jag på internet! Haha, visst är jag rolig?! ;D skoja bara....
Seen så gick vi till Systembolaget. Pappa skulle köpa! ;) Maja och jag ska typ göra nåt nu tror jag! (;

Ses! <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards